Zobraziť novšie správy 6 15.3.2009 – Metodologické východiská ekonómie 15.3.2009 – Ekonomické problémy 15.3.2009 – PREDMET A METODOLÓGIA EKONOMICKEJ TEÓRIE 15.3.2009 – Neokeynesovstvo a postkeynesovstvo 15.3.2009 – Neoklasická ekonómia 05.3.2009 – Návratnosť vynaložených nákladov výroby 07.2.2009 – Existenčné minimum 07.2.2009 – Fond dôchodkového poistenia 07.2.2009 – Fond nemocenského poistenia 07.2.2009 – Poistenie domácností 07.2.2009 – Sociálne príjmy 07.2.2009 – Dane platené obyvateľstvom 07.2.2009 – Poplatky platené obyvateľstvom 07.2.2009 – Vydržanie 07.2.2009 – Darovanie 07.2.2009 – Dedenie, dedenie zo závetu, dedenie zo zákona 07.2.2009 – Podielové vlastníctvo, bezpodielové vlastníctvo, držba 07.2.2009 – Majetok domácností 07.2.2009 – Životné minimum 07.2.2009 – Životná úroveň domácností 07.2.2009 – Príjmy a dôchodky domácností 07.2.2009 – Domácnosť, definícia domácnosti 16.1.2009 – ZMENA A SKONČENIE PRACOVNÉHO POMERU 09.1.2009 – Mikroprostredie podniku 17.12.2008 – Monopol, oligopol, konkurencia a maximalizácia zisku podniku v podmienkach rôznych typov trhovej konkurencie 17.12.2008 – Investície v poľnohospodárstve a ekonomické metódy hodnotenia investícií 17.12.2008 – Efektívnosť a hospodárnosť podniku 17.12.2008 – Výroba a produkčné funkcie v poľnohospodárstve 17.12.2008 – NÁKLADY V AGROPRIEMYSLE A ICH MINIMALIZÁCIA 17.12.2008 – Náklady a modelovanie nákladov v poľnohospodárstve a podmienky minimalizacie 17.12.2008 – CENA AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – ÚVERY A ÚROKY AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – SUBVENCIE AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – DANE AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – ORGANIZAČNÉ OPATRENIA AKO NÁSTROJ AGRÁRNEJ POLITIKY 17.12.2008 – Makroekonomické nástroje agrárnej politiky 17.12.2008 – RENTABILITA 17.12.2008 – PRODUKTÍVNOSŤ PODY A ZVIERAT 17.12.2008 – Kategórie ekonomických vzťahov v poľnohospodárstve 17.12.2008 – Ekonomická charakteristika výrobných faktorov v poľnohospodárstve 17.12.2008 – Ekonomické výrobné podmienky v poľnohospodárstve 17.12.2008 – Pôdohospodárske odvetvia a inštitúcie, úrady, orgány, zväzy, združenia, 17.12.2008 – Pôdohospodársky rezort v ekonomike Slovenska 17.12.2008 – Agrokomplex 16.12.2008 – Presadenie sa v podniku – obrat v podniku 16.12.2008 – Presadenie sa na trhu – dosiahnutie obratu na trhu 16.12.2008 – Starostlivosť o vzťahy s verejnosťou (PR), prostriedky, aktivity 16.12.2008 – Podpora predaja, spotrebiteľská, obchodná, firemná, faktory podpory predaja 16.12.2008 – Predaj ako priamy nástroj odbytu 16.12.2008 – Ovplyvňovanie v cenovej politike, psychologické pôsobenie, faktory citlivosti 16.12.2008 – Cena a cenový vývoj, cenové stratégie a faktory určujúce cenu 16.12.2008 – Marketingový priestor, zlepšenie výkonu na trhu, udržanie trhov a ich rozvoj a kombinácia výrobkov na trhy 16.12.2008 – Plánovanie a budovanie rentabilnej pozície na trhu 16.12.2008 – Analýza marketingu podniku – analýza podniku, trhu v odbore, konkurencie a jej formy 16.12.2008 – Diagnostika podnikového marketingu, diagnostika ako kocepcia riadenia a ako funkcia 16.12.2008 – Analýza zákazníka, vlastnosti a chovanie zákazníka, rozhodovací proces 16.12.2008 – Filozofia marketingu podniku pre trvalý úspech, základné stavebné kamene v podnikovom marketingu 16.12.2008 – Makretingové prostredie agrárneho marketingu 16.12.2008 – Agrárny marketing, jeho faktory, marketingové prístupy pri vstupe na trh 16.12.2008 – Rozhodujúce výrobné faktory PPoK 16.12.2008 – Úlohy SAMO, Intervenčnej poľnohospodárskej agentúry a Trhové poriadky 16.12.2008 – Aktuálne problémy agrárneho trhu SR a rozhodujúce subjekty agrárneho trhu 06.12.2008 – Strategické otázky 06.12.2008 – Stratégie interného a externého rastu, diverzifikácie a aliancie 06.12.2008 – Krízové stratégie 06.12.2008 – Dominantná a marginálna stratégia, nika 06.12.2008 – Ofenzívna a defenzívna stratégia 06.12.2008 – Mocenské záujmy pri implementácii stratégie 06.12.2008 – Horizontálna a vertikálna integrácia 06.12.2008 – Korporátne stratégie a portfólio aktivít 06.12.2008 – Stratégie: Hall, Mintzberg, Miles, Snow 06.12.2008 – Stratégie vo vznikajúcich, zrelých a útlmových sektoroch 06.12.2008 – Implementácia stratégie 06.12.2008 – Rastové, stabilizačné a ústupové stratégie 06.12.2008 – Portfóliové stratégie 2 06.12.2008 – Portfóliové stratégie 1 06.12.2008 – Stratégia a životný cyklus firmy 06.12.2008 – Generické stratégie – Porter 06.12.2008 – Skúsenostná krivka 06.12.2008 – Model siedmich S podľa firmy McKinsey 06.12.2008 – Harvardská diagnostická schéma 06.12.2008 – Problémy v podnikovej stratégii 06.12.2008 – Zmeny v podnikovej praxi 06.12.2008 – Podniky v SR a stratégia 06.12.2008 – Stratégia a zahraničné podniky 06.12.2008 – Analýza odvetvia 06.12.2008 – Externá diagnostika 06.12.2008 – Interná diagnostika 06.12.2008 – Diagnostika v stratégii 06.12.2008 – Strategická segmentácia 06.12.2008 – Strategické rozhodovanie 06.12.2008 – Metóda STRADIN 06.12.2008 – Ciele a stratégia 06.12.2008 – Ciele 06.12.2008 – Formulácia stratégie 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 5 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 4 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 3 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 2 06.12.2008 – Vývoj strategického manažmentu 1 06.12.2008 – Stratégia podniku 06.12.2008 – Prístupy k stratégii 05.12.2008 – Psychologický slovník J-L 05.12.2008 – Psychologický slovník U-Z 05.12.2008 – Psychologický slovník S-T 05.12.2008 – Psychologický slovník P-R 05.12.2008 – Psychologický slovník M-O 05.12.2008 – Psychologický slovník E-I 05.12.2008 – Psychologický slovník A-D 05.12.2008 – Súčasné smery ekonomického myslenia 04.12.2008 – Investičný majetok 04.12.2008 – Obežný majetok 04.12.2008 – Zamestnanci a mzdy 04.12.2008 – Činnosti podniku a hodnotový reťazec 04.12.2008 – Predaj 04.12.2008 – Ceny 04.12.2008 – Oceňovanie majetku 04.12.2008 – Financovanie 04.12.2008 – Reprodukčný proces 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 7 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 5 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 4 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 3 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 2 04.12.2008 – Základy marketingu služieb a cestovného ruchu 1 04.12.2008 – Zájazdy cestovnej kancelárie a sprievodca 04.12.2008 – Animačné služby 04.12.2008 – Kúpeľné služby 04.12.2008 – Kongresové služby 04.12.2008 – Pohostinstvá a stravovanie 04.12.2008 – Ubytovacie zariadenia a hviezdičky 04.12.2008 – Reklama a PR v službách 04.12.2008 – Predaj služieb 04.12.2008 – ZALOŽENIE A VZNIK OBCHODNÝCH SPOLOČNOSTÍ 04.12.2008 – OBCHODNÝ REGISTER 04.12.2008 – PRÁVNA ÚPRAVA PODNIKANIA ZAHRANIČNÝCH OSÔB 04.12.2008 – PRÁVNE ÚKONY PODNIKATEĽSKÝCH SUBJEKTOV 04.12.2008 – OBCHODNÉ MENO A JEHO PRÁVNA OCHRANA 04.12.2008 – ZÁNIK ŽIVNOSTENSKÉHO OPRÁVNENIA 04.12.2008 – OHLASOVACIE A KONCESOVANÉ ŽIVNOSTI 04.12.2008 – SUBJEKTY OPRÁVNENÉ PREVÁDZKOVAŤ ŽIVNOSŤ 04.12.2008 – OBCHODNÝ ZÁKONNÍK 04.12.2008 – ZODPOVEDNOSŤ ORGANIZÁCIE ZA ŠKODU SPÔSOBENÚ PRACOVNÍKOVI 04.12.2008 – ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU SPÔSOBENÚ ORGANIZÁCII 04.12.2008 – MZDA A NÁHRADA MZDY 04.12.2008 – PRACOVNÝ ČAS, ČAS ODPOČINKU, DOVOLENKA NA ZOTAVENIE 04.12.2008 – VÝKONY SÚDNYCH ROZHODNUTÍ v OSK 04.12.2008 – OPRAVNÉ PROSTRIEDKY V OBČIANSKO-SÚDNOM KONANÍ 04.12.2008 – OBČIANSKO-SÚDNE KONANIE 04.12.2008 – TRESTNÉ KONANIE 04.12.2008 – SÚSTAVA SÚDOV SR 04.12.2008 – OBČIANSKO – PRÁVNA ZODPOVEDNOSŤ 04.12.2008 – TRESTNOPRÁVNA ZODPOVEDNOSŤ 04.12.2008 – MIESTNE ORGÁNY ŠTÁTNEJ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY 04.12.2008 – ÚSTAVA SLOVENSKEJ REPUBLIKY 04.12.2008 – VLÁDA SR – POSTAVENIE A PRÁVOMOC 04.12.2008 – NÁRODNÁ RADA SR – POSTAVENIE A KOMPETENCIE 04.12.2008 – ORGÁNY ŠTÁTNEJ SPRÁVY A ŠTÁTNEJ MOCI 04.12.2008 – SYSTÉM PRÁVA 04.12.2008 – VÝKLAD PRÁVA 04.12.2008 – PRÁVNE SKUTOČNOSTI 04.12.2008 – APLIKÁCIA PRÁVNEJ NORMY – INDIVIDUÁLNY PRÁVNY AKT 04.12.2008 – POJEM – PRÁVO 01.12.2008 – BM Work Agency 02.9.2008 – JOBPOINT 30.7.2008 – ALEKO agency 12.7.2008 – YUTEX 12.7.2008 – Trenkwalder 12.7.2008 – TEMPO 12.7.2008 – TARGET – International Executive Search 12.7.2008 – SYNERGIE Slovakia 12.7.2008 – Solomon Jordan 12.7.2008 – Start People 12.7.2008 – SLOVAKIA RECRUITMENT 12.7.2008 – PERSONEL EFEKT, personálna spoločnosť 12.7.2008 – Personality – personálne služby 12.7.2008 – Personal servis 12.7.2008 – People Place Slovakia 12.7.2008 – Pannon – Work Slovakia 12.7.2008 – MANPOWER SLOVENSKO 12.7.2008 – Lugera & Maklér 12.7.2008 – Key 6 Business Solutions 12.7.2008 – JOBS – Personnel Services 12.7.2008 – INFOWORK SLOVAKIA 12.7.2008 – INDEX NOSLUŠ, pracovno-personálna agentúra 12.7.2008 – HUMAN RENT Slovensko 12.7.2008 – HR Services 12.7.2008 – HOFÍREK CONSULTING 12.7.2008 – HILL International Slovakia 12.7.2008 – Hays Slovakia 12.7.2008 – Grafton Recruitment Slovakia 12.7.2008 – DEKRA kvalifikácia a poradenstvo 12.7.2008 – CRIT 12.7.2008 – COOLAGENT, EuroPair 12.7.2008 – BUSINESS ESSENTIALS 12.7.2008 – Anima HR 12.7.2008 – ADECCO 12.7.2008 – Activ Agency 12.7.2008 – 1. Československá personálna 12.7.2008 – ALP consulting 12.7.2008 – Recruit CZ 12.7.2008 – ARBEIT CZ 12.7.2008 – Uniworks CB 12.7.2008 – PROFI-MEN 12.7.2008 – AGENTURA PLUS 12.7.2008 – MAJORA – personální agentura 12.7.2008 – Personal fabric – agentura práce 12.7.2008 – Hays Czech Republic 12.7.2008 – Advanced Search 12.7.2008 – HR Service 12.7.2008 – HOFMANN WIZARD 12.7.2008 – PERSPEKTIVA CZ 12.7.2008 – HR Direct 12.7.2008 – ProfesKontakt 12.7.2008 – APROFES 12.7.2008 – Pragma – personální agentura 12.7.2008 – Mita Thor International 12.7.2008 – CVO Group Česká republika 12.7.2008 – May Consulting 12.7.2008 – ANEX personální agentura 12.7.2008 – Advantage Consulting 12.7.2008 – JobCity 12.7.2008 – Grafton Recruitment 12.7.2008 – MANPOWER 10.7.2008 – Majetková štruktúra podniku – dlhodobý majetok 10.7.2008 – Majetková štruktúra podniku – krátkodobý majetok 10.7.2008 – Fakulta hospodárskej informatiky – Ekonomická univerzita v Bratislave 10.7.2008 – Ústav medzinárodných vzťahov – Stredoeurópska vysoká škola v Skalici 10.7.2008 – Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave 10.7.2008 – Fakulta ekonómie a podnikania – Bratislavská vysoká škola práva 10.7.2008 – Katedra manažmentu – Akadémia ozbrojených síl generála M. R. Štefánika 10.7.2008 – Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov – Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici 10.7.2008 – Strategické plánovanie MIS – informačná stratégia firmy 08.7.2008 – Klasifikácia poistení – druhy poistení, typy poistení 03.7.2008 – Marketingové stratégie – etapa poklesu 02.7.2008 – Ďalšie druhy poistného v medzinárodnej preprave 01.7.2008 – Špeditérske činnosti a služby 01.7.2008 – Prepravné riziká 01.7.2008 – Stanovenie výšky poistného v medzinárodnej doprave 01.7.2008 – Základné druhy poistenia v medzinárodnej preprave 01.7.2008 – Uplatnenie logistiky v zasielateľstve 01.7.2008 – Medzinárodná federácia zasielateľských zväzov FIATA 01.7.2008 – Špedícia a zasielateľstvo 01.7.2008 – Dodacie podmienky a aplikácia INCOTERMS 01.7.2008 – INCOTERMS 1990 01.7.2008 – Subsystém informačného prenosu 01.7.2008 – Subsystém nákladnej dopravy 01.7.2008 – Subsystém osobnej dopravy 01.7.2008 – Dopravné systémy 01.7.2008 – Základné pojmy používané v doprave 01.7.2008 – Vzťah dopravy k pokroku 01.7.2008 – Distribúcia a komunikačný mix 01.7.2008 – Distribúcia, produktový mix a životný cyklus 01.7.2008 – Distribučný systém 01.7.2008 – Distribučná politika 01.7.2008 – Počítačom podporované metódy na podporu logistiky 01.7.2008 – Logistický systém firmy 01.7.2008 – Objednávky 01.7.2008 – Skladovanie 01.7.2008 – Sklady 01.7.2008 – Obaly 01.7.2008 – Doprava 01.7.2008 – DISTRIBUČNÁ LOGISTIKA 01.7.2008 – VÝROBNÁ LOGISTIKA 01.7.2008 – Plánovanie a riadenie výroby 01.7.2008 – Podnikové výrobné plánovanie 01.7.2008 – NÁKUP A ZÁSOBOVACIA LOGISTIKA 01.7.2008 – Úrovne podnikových logistických funkcií 01.7.2008 – Podnikové logistické funkcie 01.7.2008 – Logistický reťazec 01.7.2008 – Úloha a ciele podnikovej logistiky 01.7.2008 – Špecifikácia logistickej oblasti 01.7.2008 – Ciele logistiky 01.7.2008 – Koncepcie chápania logistiky 01.7.2008 – Vývoj logistiky v oblasti ekonómie 01.7.2008 – Úvod do logistiky 01.7.2008 – Investície a investičné projekty 01.7.2008 – Personálne plánovanie 01.7.2008 – Postup tvorby marketingového plánu 01.7.2008 – Plánovanie marketingu 01.7.2008 – METÓDA STRANDIN 01.7.2008 – Ďalšie prístupy k štruktúre business plánu 01.7.2008 – Osnova podnikateľského plánu – RPIC, SLOVEX, City University 01.7.2008 – ŠTRUKTÚRA PODNIKATEĽSKÉHO PLÁNU – Uwe Struck 01.7.2008 – Obsah podnikateľského plánu 01.7.2008 – PODNIKATEĽSKÝ PLÁN 30.6.2008 – Plánovanie nákupu materiálov 30.6.2008 – Finančné plánovanie – hodnotenie výnosnosti a rizikovosti 30.6.2008 – Metódy, techniky a modely tvorby finančného plánu 30.6.2008 – Obsah personálneho plánovania 30.6.2008 – PERSONÁLNE PLÁNOVANIE 30.6.2008 – Plánovanie výrobných kapacít 30.6.2008 – Agregované plánovanie výroby a dezagregácia 30.6.2008 – Plánovanie zásob 30.6.2008 – PLÁNOVANIE VÝROBY 30.6.2008 – PROCES STRATEGICKÉHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – ARGENTIHO MODEL KORPORATÍVNEHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – ORGANIZAČNÉ ZAČLENENIE PLÁNOVANIA 30.6.2008 – PLÁNOVACIE POSTUPY 30.6.2008 – HIERARCHIA PODNIKOVÝCH PLÁNOV 30.6.2008 – MODEL SYSTÉMU FIREMNÉHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – OBSAH FIREMNÉHO PLÁNOVANIA 30.6.2008 – ČINNOSTI NA DOSIAHNUTIE CIEĽA A SPÄTNÁ VÄZBA 30.6.2008 – ANALÝZA A ROZPRACOVANIE PREDPOKLADOV O VÝVOJI PRÍSLUŠNÉHO PROSTREDIA 30.6.2008 – FORMULÁCIA CIEĽOV 30.6.2008 – PODNIKOVÉ PLÁNOVANIE VO VYBRANÝCH KRAJINÁCH 30.6.2008 – Plánovací systém a obsah plánovania 30.6.2008 – Výhody a nevýhody plánovania 30.6.2008 – VÝVOJ FIREMNÉHO PLÁNOVANIA 29.6.2008 – Poistenie zodpovednosti za chybný výrobok 29.6.2008 – Platobná schopnosť poisťovne 29.6.2008 – Zodpovednosť zamestnávateľa za škodu a chorobách z povolania 29.6.2008 – Poistenie prerušenia prevádzky 29.6.2008 – Majetkové zdroje poisťovníctva 29.6.2008 – Analýza výplat poistných plnení 29.6.2008 – Analýza obchodných činností poisťovne 29.6.2008 – Analýza prijatého poistného 29.6.2008 – Analýza poistného 29.6.2008 – Analýza poistného trhu 29.6.2008 – Poistenie manželov 29.6.2008 – Obstarávacie náklady poistenia 29.6.2008 – Výpočet poistného 29.6.2008 – Základné poistné ukazovatele 29.6.2008 – Výpočet poistenia majetku FO a PO 29.6.2008 – Prevádzková činnosť poisťovne 29.6.2008 – Obchody poisťovní 29.6.2008 – Marketing v poisťovníctve 29.6.2008 – Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania 29.6.2008 – Registrácia a likvidácia poistnej udalosti 29.6.2008 – Poistné 29.6.2008 – Prevádzková činnosť poisťovne 29.6.2008 – Zábranná činnosť poisťovní 29.6.2008 – Obchodná činnosť poisťovní 23.6.2008 – Manažér versus vodca 22.6.2008 – TEÓRIE VEDENIA 22.6.2008 – Funkcie manažmentu 22.6.2008 – Efektívny manažér 22.6.2008 – ROZHODOVANIE 22.6.2008 – ODDANOSŤ – LOJALITA – PRACOVNÍKOV 22.6.2008 – PARTICIPÁCIA 22.6.2008 – MOC V ORGANIZÁCII 22.6.2008 – Faktory ovplyvňujúce štýl vedenia 22.6.2008 – Euromanažér 22.6.2008 – Teória transformačného vedenia 22.6.2008 – SITUAČNÉ TEÓRIE 22.6.2008 – TEÓRIA CHARAKTERISTICKÝCH VLASTNOSTÍ 22.6.2008 – Vedenie 22.6.2008 – Poistné rezervy 22.6.2008 – Zaistenie – atribúty, význam, história, zaistná zmluva 22.6.2008 – Typy zaistenia 22.6.2008 – Zaistenie – základné pojmy 22.6.2008 – Slovenská asociácia maklérov v poisťovníctve 13.6.2008 – Poistný slovník R-Z 13.6.2008 – Poistný slovník P-P 13.6.2008 – Poistný slovník L-O 13.6.2008 – Poistný slovník A-K 13.6.2008 – Hlavné problémy rozvoja MIS v podnikovej praxi 13.6.2008 – Nové trendy v rozvoji MIS 13.6.2008 – Základné atribúty MIS 13.6.2008 – Ukážky štruktúry MIS 13.6.2008 – Klasifikácia MIS 13.6.2008 – Spôsoby zabezpečenia MIS 13.6.2008 – Internet, intranet, extranet 13.6.2008 – PC siete a možnosti ich využitia 13.6.2008 – Vývoj technológie spracovania dát v ISF 13.6.2008 – Typy IS a informačná pyramída 13.6.2008 – Základné pojmy manažérskej informatiky 13.6.2008 – Ďalší vývoj počítačov a IS podľa Billa Gatesa 13.6.2008 – Význam informácii a IS pre prácu manažérov 13.6.2008 – CRM ako technologický ekosystém 13.6.2008 – Pohľady na CRM 13.6.2008 – Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) 12.6.2008 – On-line internetová poisťovacia agentúra 12.6.2008 – Môžete predávať poistenie on-line? 12.6.2008 – Top 10 odporúčaní pre webstránky poistných spoločností 12.6.2008 – Nové trendy v marketingu poisťovníctva 12.6.2008 – Marketingová stratégia poisťovne 12.6.2008 – Úvod do marketingu poisťovní a 8P 12.6.2008 – Interaktívny marketing poisťovne 12.6.2008 – Interný marketing poisťovne 10.6.2008 – VÝROBNÝ PROCES A JEHO ČLENENIE 22.5.2008 – Medzinárodná federácia špeditérskych zväzov FIATA 21.5.2008 – Číselník odborov merania 21.5.2008 – Nástroje ekologickej politiky 21.5.2008 – Ako zvládnuť negativitu iných 21.5.2008 – Ako zistiť potrebu zmeny 21.5.2008 – Ako riadiť zmenu? 02.5.2008 – Finančné ciele 02.5.2008 – Finančné riadenie a finančná politika 02.5.2008 – Nové koncepcie systémov manažmentu rizika 02.5.2008 – Vývoj manažmentu rizika 02.5.2008 – Hodnotenie rizika nových produktov 02.5.2008 – Hodnotenie rizika regiónov a štátov 02.5.2008 – Rešpektovanie rizika korekciou kritérií hodnotenia 02.5.2008 – Izolované hodnotenie rizika 02.5.2008 – Hodnotenie rizika a prijateľné riziko 02.5.2008 – Podstata a náplň hodnotenia rizika 02.5.2008 – Možnosti počítačovej podpory merania rizika 02.5.2008 – Metódy počítačovej simulácie 02.5.2008 – Pravdepodobnostné a rozhodovacie stromy 02.5.2008 – Identifikácia a analýza faktorov rizika 02.5.2008 – Klasifikácia podnikateľských rizík – druhy rizík 02.5.2008 – Politické riziko 02.5.2008 – Riziko v oblasti informatiky 02.5.2008 – Ekonomické riziko 02.5.2008 – Finančné riziko 02.5.2008 – Obchodné riziko 02.5.2008 – Technické riziko 02.5.2008 – Výrobné riziko 02.5.2008 – Neistota, riziko, čisté riziko 02.5.2008 – FINANČNÉ ZDROJE PODNIKU 02.5.2008 – Finančné potreby podniku 02.5.2008 – Metódy analýzy rizika 02.5.2008 – RIZIKO INVESTOVANIA 02.5.2008 – METÓDY HODNOTENIA INVESTIČNÝCH PROJEKTOV 02.5.2008 – RIZIKO INVESTIČNÝCH PROJEKTOV 02.5.2008 – METÓDY, KTORÉ POVAŽUJÚ ZA EFEKT Z INVESTÍCIE PEŇAŽNÉ PRÍJMY 02.5.2008 – METÓDY, KTORÉ POVAŽUJÚ ZA EFEKT Z INVESTÍCIE ZISK 02.5.2008 – HODNOTENIE EFEKTÍVNOSTI INVESTIČNÝCH PROJEKTOV 02.5.2008 – KAPITÁLOVÝ ROZPOČET A HODNOTENIE REÁLNOSTI PROGNÓZ 02.5.2008 – KAPITÁLOVÝ ROZPOČET PRI OBMEDZENÝCH ZDROJOCH 02.5.2008 – Faktory vplývajúce na finančnú politiku 02.5.2008 – FINANČNÁ POLITIKA PODNIKU 02.5.2008 – Finančné rozhodovanie a fázy finančného rozhodovania 02.5.2008 – Štruktúra finančného riadenia 02.5.2008 – Globalizácia finančných trhov 02.5.2008 – Finančné riadenie a finančná revolúcia 02.5.2008 – Finančný manažment, finančné riadenie 02.5.2008 – Vývoj a súčasné poňatie moderného finančného manažmentu 29.4.2008 – Klasifikácia psychologických činiteľov predaja 29.4.2008 – Hodnota a hodnota vnímaná zákazníkom 29.4.2008 – HĽADANIE A POSUDZOVANIE PERSPEKTÍVNEHO ZÁKAZNÍKA 29.4.2008 – OSOBNOSŤ ZÁKAZNÍKA A PREDAJ 29.4.2008 – PERSUÁZIA 29.4.2008 – EMPATIA A SPOKOJNOSŤ V PREDAJI 29.4.2008 – KOMUNIKÁCIA V PROCESE PREDAJA 29.4.2008 – DETERMINANTY SPOTREBITEĽSKÉHO SPRÁVANIA 29.4.2008 – INDIVIDUÁLNE VPLYVY 29.4.2008 – ENVIROMENTÁLNE VPLYVY 29.4.2008 – Osobnosť predajcu 29.4.2008 – Elektronické internetové obchodovanie 29.4.2008 – E-obchodovanie a nákupné a predajné chovanie 29.4.2008 – Adaptácia na nový vek elektronického marketingu 29.4.2008 – Tradičný marketing vs. kybermarketing 29.4.2008 – Produktový mix služby 29.4.2008 – Etapy strategického riadenia marketingu služieb 29.4.2008 – Kvalita služieb 29.4.2008 – Spojitosť služieb a výrobkov 29.4.2008 – CRM – Customer relationship management 29.4.2008 – Nová ekonomika 29.4.2008 – Nová filozofia, koncepcia a techniky marketingu 29.4.2008 – Vývoj marketingu a marketingové priority 29.4.2008 – Marketing blízkej budúcnosti a jeho perspektívy 29.4.2008 – Externé mikroprostredie podniku 29.4.2008 – Interné mikroprostredie podniku 29.4.2008 – Demografické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Ekonomické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Prírodné prostredie v marketingu 29.4.2008 – Technologické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Politické prostredie v marketingu 29.4.2008 – Kultúrne prostredie v marketingu 29.4.2008 – Zahraničné trhy a medzinárodný systém obchodu 29.4.2008 – Globalizácia trhov 29.4.2008 – VYPRACOVANIE HODNOTOVÝCH PONÚK 29.4.2008 – POTENCIÁLNE CESTY PODNIKOVÉHO RASTU 29.4.2008 – Ako hľadať marketingové príležitosti? 29.4.2008 – IDENTIFIKÁCIA TRHOVÝCH PRĹEŽITOSTÍ 29.4.2008 – Marketing ako tvorca a poskytovateľ hodnoty 29.4.2008 – Reaktívny, anticipatívny a marketing utvárajúci potreby 29.4.2008 – Hromadný a cielený marketing, marketing na úrovni zákazníkov 29.4.2008 – HLAVNÉ KROKY PROCESU RIADENIA MARKETINGU 29.4.2008 – Moderné trendy vo svetovom marketingu 23.4.2008 – Marketingová komunikácia mesta 23.4.2008 – Podmienky fungovania direct marketingu 23.4.2008 – Základné formy direct marketingu 23.4.2008 – Druhy direct marketingu 23.4.2008 – Definície direct marketingu 23.4.2008 – Dôvody rozvoja direct marketingu 23.4.2008 – Kotlerov pohľad na marketingovú komunikáciu 23.4.2008 – INTERNET 23.4.2008 – DIRECT MARKETING 23.4.2008 – TELEFÓN A TELEFONISTA 23.4.2008 – Predajcovia 23.4.2008 – Internet – Ako nezaspať dobu 23.4.2008 – Internet – Ako znížiť náklady 23.4.2008 – Internet – Ako zväčšiť svoje trhy 23.4.2008 – Internet – Ako uskutočňovať obchodné jednania 23.4.2008 – Internet – Ako zlepšiť služby zákazníkom 23.4.2008 – Internet – Ako zlepšiť image organizácie 23.4.2008 – Umiestnenie reklamy na internete 23.4.2008 – Reklama na internete 23.4.2008 – Prečo zvoliť internet? 23.4.2008 – Media typy: TV, rozhlas, časopisy, noviny, plagáty, Internet 23.4.2008 – PROPAGÁCIA AKO PROSTRIEDOK MARKETINGU 23.4.2008 – INTERNET – CHARAKTERISTIKA A MOŽNOSTI V MARKETINGOVEJ STRATÉGII 23.4.2008 – Oblasti public relations a ich nástroje 23.4.2008 – Lobovanie – lobing 23.4.2008 – Krízová a príležitostná komunikácia 23.4.2008 – Vzťahy so zamestnancami 23.4.2008 – Finančné vzťahy – finančný PR Zobraziť staršie správy 8 Už ste čítali?