(, EuroEkonóm.sk ,  0)

Kto chvíľu stál, už stojí opodiaľ…

Keď písal Jan Neruda tieto verše, nemyslel asi na internet. Ale presne vystihol, čoho sa podnikatelia uvažujúci o internete obávajú. Hrozby, že sa jedného rána prebudia a bude neskoro: konkurenti už dávno na internete pôsobia, naši zákazníci už z toho dôvodu našimi zákazníkmi nie sú a aj keby sme chceli, tak na internet nemôžeme, pretože tomu nikto v našej forme nerozumie…
Je iróniou, že pri zvažovaní, či sa na internet pripojiť alebo nie, rozhodol najčastejšie práve tento fakt. Žiadne presné prepočty, koľko sa ušetrí a koľko to bude stáť. Ani draho platené expertné prognózy alebo doporučenia poradcov. Púha obava, aby sme niečo nezmeškali, často ešte podporená temnou správou „oni na internete už sú“. Oni – konkurencia.
Samozrejme najlepšie je pripojiť sa na internet včas, ale kedy to je? Až budú na internet pripojení zákazníci? Jeden už určite pripojený je… Takže aký podiel zákazníkov má byť pripojený na internet? Takéto otázky si nie je nutnú klásť, pretože na ne aj tak nie je možné presne odpovedať. Ale je isté, že je lepšie sa pripojiť radšej skôr ako neskôr. Firma a zamestnanci sa zoznámia s internetom, naučia sa ho využívať a až bude potreba, budú pripravení.

Autor: EuroEkonóm.sk

Tento príspevok bol vytvorený 23.4.2008. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.

Už ste čítali?


Pridaj komentár