Check-list pre bezchybnú prípravu eventu
Organizácia eventu je ako skladanie veľkého puzzle. Každý detail musí dokonale zapadnúť, aby bol výsledok profesionálny, zapamätateľný a bez stresu....
Organizácia eventu je ako skladanie veľkého puzzle. Každý detail musí dokonale zapadnúť, aby bol výsledok profesionálny, zapamätateľný a bez stresu....
V čase, keď ľudia radšej googlia ako klopú na dvere, sa digitálna viditeľnosť stala viac než len výhodou – je...
Obsahová stratégia dnes nie je len trend, je to nutnosť. V digitálnom svete, kde sa denne zverejní viac než 7...
Medzinárodný marketing: Stratégia a prístup v globálnom obchodnom prostredí Medzinárodný marketing je kľúčovým prvkom podnikateľskej filozofie v globálnom kontexte. Tento...
Trhové prostredie a marketingový mix: Faktory ovplyvňujúce úspech podniku Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia, ktoré je dynamické a neustále...
Nákupný proces zákazníkov a marketingové stratégie Marketingové procesy sú nevyhnutné pre pochopenie správania spotrebiteľov a ich rozhodovania pri nákupoch. Základom...
V dnešnom dynamickom a globalizovanom podnikateľskom prostredí je správna výrobková stratégia a efektívna expanzia na nové trhy kľúčom k dosiahnutiu...
Marketingové základy, vývoj a systém cestovného ruchu Marketing je kľúčovým nástrojom v každej organizácii, ktorý pomáha uspokojiť potreby zákazníkov a...
Charakteristika podniku a jeho súčasný stav Názov podniku: Salón krásy Afrodita Odbor podnikania: kozmetické, kadernícke, regeneračné, relaxačné a poradenské služby...
V súčasnosti čelí väčšina podnikov, najmä tých v USA, západnej Európe a Japonsku, silnej konkurencii a nárastu globalizácie, čo ich...
Analýza trhu V analýze trhu sa zameriavame na typy trhov, vývoj trhu a ich charakteristiky. Ekonomika štátu predstavuje komplex vzájomne...
Prevádzkovanie e-shopu je dynamická forma podnikania, pri ktorej je potrebné dokonale zvládnuť množstvo činností – od správy objednávok cez riadenie...
Marketingový plán je jeden z najdôležitejších výstupov marketingového procesu. Marketingový plán je súčasťou podnikateľského plánu, podnikového alebo korporátneho plánu. Obsah...
Jednou z najčastejších úloh výskumu v marketingu je odhadnúť úroveň súčasného, prípadne budúceho dopytu po konkrétnom produkte alebo službe. Na...
Podnik a jeho faktory mikroprostredia existujú v širšom makroprostredí, ktoré vytvára pre podnik príležitosti a zároveň prináša aj riziko. Makroprostredie...
Úloha public relations (PR) v manažmente a jeho rastúca významnosť Úloha public relations (PR) ako strategickej funkcie manažmentu v posledných...
Trvale rentabilná a neohrozená pozícia na trhu Pre trvale rentabilnú a neohrozenú pozíciu na trhu treba realizovať nasledovné úlohy: zlepšiť...
Definícia produktu Produkt je definovaný ako čokoľvek, čo môže byť ponúknuté na trhu za účelom uspokojenia potrieb alebo prianí zákazníka....
Na víne, kozmetike alebo akomkoľvek inom produkte osloví zákazníkov ako prvá etiketa. Dizajn, farby, font písma, tvar a informácie sú...
Produkt Produkt je čokoľvek, čo môže byť ponúknuté na trhu k uspokojeniu potrieb alebo prianí. Produkty ponúkané na trhu zahrňujú...
V digital marketingu sú platobné nástroje viac ako len spôsob platby – sú súčasťou systému riadenia rozpočtu. Virtuálne karty umožňujú...
Komunikácia Slovo komunikácia sa vyvinulo z lat. communicare, čo znamená deliť sa, zverovať. Vo všeobecnosti znamená komunikácia rozhovor. V širšom...
Definícia marketingu Marketing je vo všeobecnosti chápaný ako podnikateľská metóda, ktorá umožňuje podniku hľadať odbytový trh pre svoje produkty, vytvárať...
Prínosy marketingového výskumu závisia nielen od spolupráce realizátora a používateľa ale vo väčšine prípadov aj od dobrovoľnej spolupráce verejnosti. Za...