(, EuroEkonóm.sk ,  5)

1. FORMULÁCIA CIEĽOV
2. ANALÝZA A ROZPRACOVANIE PREDPOKLADOV O VÝVOJI PRÍSLUŠNÉHO PROSTREDIA
3. VÝBER ČINNOSTÍ, KTORÉ ZABEZPEČIA DOSIAHNUTIE VYTÝČENÉHO CIEĽA
4. ANALÝZA A HODNOTENIE SPÄTNEJ VÄZBY AKO ZÁKLAD PRE PLÁNOVANIE

Autor: EuroEkonóm.sk

Tento príspevok bol vytvorený 30.6.2008. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.

Už ste čítali?


Ekonomická poradňa

  1. Filip Mucka

    Aké sú hlavné komponenty obsahu firemného plánovania?

  2. Stepan

    Článok uvádza, že obsah firemného plánovania zahŕňa formuláciu cieľov, analýzu predpokladov o vývoji prostredia, výber činností na dosiahnutie cieľa a hodnotenie spätnej väzby.

  3. workspaceboyyy

    Sú tieto komponenty dostatočné na zabezpečenie úspechu v dnešnom rýchlo sa meniacom podnikateľskom prostredí?

  4. Michal Hudek

    Aj keď sú tieto komponenty základné, v dnešnom dynamickom prostredí môže byť potrebné ich doplnenie o flexibilné a agilné plánovacie metódy.

  5. Laura

    Tradičné prístupy môžu vyžadovať aktualizácie alebo integráciu s novými technológiami a metódami, aby zostali relevantné a efektívne v digitálnej ére.

Pridaj komentár