(, EuroEkonóm.sk ,  0)

Nižšie je top 10 odporúčaní pre webstránku poistnej spoločnosti, v žiadnom osobitnom reálnom poradí. Tento zoznam je určený pre spoločnosť, ktorá predáva svoje produkty prostredníctvom agentov. Vaša organizácia môže mať odlišné požiadavky na webstránku, v závislosti na vašom modeli predaja.

1) Prestaňte rozprávať tak veľa o sebe. Áno, môžete byť ohodnotený A+ a mať miliardové zisky, ale nemusíte nám to hovoriť na každej stránke. Neustále pripomínanie zákazníkovi úroveň zisku iba posilňuje pocit, že poistné spoločnosti majú všetky tieto peniaze. Namiesto toho povedzte zákazníkovi, čo môžete urobiť pre nich. Určite požiadavky nositeľov vašej politiky a agentov. Opustite ego O Nás stránky a nikde inde.

2) Spravte vašu stránku konzistentnou. Môžete nechať bežať váš osobný, komerčný a životný údel ako oddelené záležitosti, ale vaša stránka by mala vyzerať vyžarovať to isté naprieč výrobkovým radom. Vyberte dizajnovú a navigačnú schému a držte sa jej.

3) Netrápte sa s grafikou. Len preto, že môžete previesť každý element stránky do grafiky, to neznamená , že musíte. Majte na vedomí čas načítavania stránky, keď ju navrhujete a príležitostne dajte možnosť web vývojárom pripojiť sa na vašu stránku. Prístup T-1 vás môže zaslepiť a môžete zabudnúť, aké je to pripájať sa pri rýchlosti 28,8k.

4) Dajte zákazníkom prístup ich poistným dátam. Prečo neušetriť vám a ľuďom služieb zákazníkom agenta niekoľko volaní.

5) Navrhnite obrazovky zákazníkov tak, aby sa agentúry mohli pripojiť a previazať obrazovky s ich stránkami. Nositelia vašej politiky sa najpravdepodobnejšia napoja na vašu stránku zo stránky ich agenta. Dajte možnosť vašim agentom pripojiť sa k obrazovkám klientov. Poskytujte označovanie agentúr na týchto obrazovkách a udržujte vaša značenie na minime.

6) Pustite vaše oddelenie marketingu on-line. Veľa vecí, ktoré pošlete von z marketingového oddelenia kanceláriám agentov by mohlo byť uskutočnené lacnejšie, jednoduchšie a efektívnejšie on-line. Štatistiky, ciele, marketingové materiály, oznámenia nových produktov atď. by tu sedeli dobre.

7) Dovoľte vašim agentom robiť zmeny a predkladať obchody on-line. Ušetrite nám všetkým trochu času pri získavaní vydaných a schválených obchodoch a poskytujte rýchlejšie spätné časy pre klientov.

8) Nepotápajte vašich agentov s bezpečnosťou. Realizujte, že vám napíšeme vaše identifikačná číslo a heslo a nálepku a prilepíme na monitor, však? Agentúrne štatistické číslo a jednoduché heslo by malo byť dostatočné. Ak ste otrasne paranoidný, uvažujte o digitálnych certifikátoch.

9) Nedovoľte vašim agentom pripojiť sa na privátnu sieť. Sú tu možnosti zaistiť bezpečnosť a identitu bez použitia autorizovaných prístupov. Agent chce byť schopný sa pripojiť na vašu stránku cez vysokorýchle sieťové pripojenie na internet, nie cez kontá dial-up tretích osôb.

10) Najmite správcu siete. Dajte tejto osobe právomoc a zodpovednosť prekrížiť linky oddelení a vytvoriť z vašej stránky skutočný projekt eCommerce. Urobte to na úrovni viceprezidenta a poskytnite tejto osobe zdroje, ktoré bude potrebovať na vykonanie svojej práce.

Autor: EuroEkonóm.sk

Tento príspevok bol vytvorený 12.6.2008. Pozrite si ďalšie príspevky autora EuroEkonóm.sk.

Už ste čítali?


Pridaj komentár