Každý hovorí o pohybe poisťovacieho priemyslu na internet. Začína sa to diať a vy sa potrebujete uistiť, že vaša agentúra je na to pripravená. Toto je článok o tom, ako internet ovplyvňuje poisťovacie agentúry a veci, ktoré budete potrebovať a uvažovať o bytí súčasťou tohto odvážneho nového sveta.

Najprv najdôležitejšie veci

Internetový prístup. Nie, prístup dial-up s nahratým AOL na jednom počítači neznamená, že ste pripravený. Potrebujete začať prehľadávať vysokorýchly, zdieľaný sieťový prístup teraz. Možnosti dnes sú oveľa lepšie ako pred šiestimi mesiacmi. ISDN, DSL, ADSL, T1’s, Káblový modem. Toto sú termíny, ktoré potrebujete spoznať dôverne práve teraz. Ovplyvní to vašu agentúru viacerými spôsobmi ako môžete počítať.

Sadnite s s vašim správcom siete a začnite preverovať vaše možnosti. Zavolajte vašu telekomunikačnú spoločnosť a zistite, čo vám môžu ponúknuť. Najdôležitejšie, uistite sa, že používate úspornú telekomunikačnú firmu, ktorá vám naplánuje a nainštaluje váš vysokorýchly prístup. Dieťa v susedstve, ktoré inštalovalo vašu sieť Novell alebo sieť WIN 95/98 rovný s rovným, môže, ale nemusí mať prvý kľúč, ako navrhnúť váš systém vysokorýchleho pripojenia. Ak používate vonkajšiu firmu pre váš telefón/PBX inštalácie, môžu to byť dobrým začiatkom.

Zvládnite vašu doménu

Dajte si meno vo forme domény. Spravte to teraz. Dokonca aj keď nemáte stránku, stále si ju môžete zaregistrovať. Spoločnosti platia VEĽKÉ peniaze, aby kúpili späť svoje domény, pretože pristupovali k internetu veľmi pomaly. Spravte vašu doménu čo najkratšiu, ale najprv sa uistite, že je zapamätateľná. Vyhýbajte sa používaniu iniciálok, iba ak takto vystupujete na trhu. Nepoužívajte rozdeľovacie znamienka. Ak smithagency.com je už vybratá, nevyberte ako doména smith-agency.com. Iba to spletie klientov. Ak máte obyčajné meno a všetky jej variácie sú použité, skúste niečo demografické. Napríklad, vlastním The Moore Agency v Saleme, OH. Ak mooreagency.com už bolo vybraté, mohol by som si vybrať niečo ako saleminsurance.com alebo insuresalem.com ako alternatíva. Majte na pamäti, že neskôr našu doménu začleníme do marketingových plánov, takže sa uistite, že vaša doména je predajná a prezentuje sama seba dobre v marketingových materiáloch.

Aktuálna web stránka

Prvá otázka je vždy koľko to bude stáť, za ktorou tesne nasleduje koho poverím jej spracovaním. Nemám žiadne definitívne odpovede na tieto otázky, ale môžem Vám dať niekoľko námetov.

Koľko to bude stáť?

Plánujte minúť najmenej jeden až dve tisíc dolárov na počiatočný grafický návrh a rozloženie stránky. Toto je jednorázový náklad, takže nie je to také zlé ako to znie. Ak už máte vaše logo vytvorené a sú vhodné pre použitie na www stránke, potom náklady môžu byť nižšie.

Komu zverím vytvorenie mojej stránky?

Odporúčam Vám nájsť web dizajnéra rovnakou cestou, akou by ste hľadali dobrého právnika alebo doktora. Pýtajte sa medzi rodinou, priateľmi, obchodnými partnermi alebo klientmi. Navštívte niekoľko miestnych stránok vo vašom okolí a pozrite sa na konci stránky kto ju navrhol. Skontaktujte sa s firmou a porozprávajte sa s osobou, ktorá sa zaoberá tvorbou stránok a popýtajte sa na ich skúsenosti s tvorbou internetových www stránok. Požiadajte vašu Obchodnú komoru o odporúčanie, a porozprávajte sa so zamestnancami miestnych počítačových predaní. Oni zvyčajne vedia, kto robí dobrú prácu v tejto oblasti, a možno budú schopní urobiť to sami.
Vypracujte písomný plán o tom, ako chcete aby stránka vyzerala, koľko stránok bude obsahovať a aké funkcie chcete použiť. Pošlite to niekoľkým firmám, ktoré sa zaoberajú tvorbou stránok a požiadajte o písomný návrh. Vyberte múdro, a neberte len najlacnejšie ponuky. Vyžiadajte si pozrieť on-line vzory ostatných www stránok, ktoré vytvorili a aké boli náklady na vytvorenie týchto stránok. Presvedčte sa, že dizajnéri sú schopní programovať v programovacom jazyku java, javascript alebo majú skúsenosti s MS Frontpage :-). Presvedčte sa, že dizajnér je zbehlý v písaní a/alebo inštalácií cgi skriptov :-D. Toto sú všetko schopnosti, ktoré budú potrebné, aby sa uplatnila vaša spoločnosť a interaktívne funkcie stránky.

Kde by som mal umiestniť moju stránku?

Váš dizajnér by Vám s týmto pomôcť. Nie všetky hostiteľské služby sú vytvorené rovnako. Lacnejšie služby sú zvyčajne limitované funkciami, a nemusia mať možnosť, ktorú budeme potrebovať na implementáciu plne interaktívnej webovej stránky. Veci, ktoré mate hľadať sú neobmedzený počet emailových adries/znovuodoslanie, možnosť cgi-bin a možnosť na spustenie vlastných cgi skriptov, email-ový automatický odosielač odpovedí, zoznam serverov a e-mailové adresáre. Týmito funkciami sa budeme zaoberať podrobnejšie, keď sa budeme zaoberať interaktivitou dobre navrhnutou www stránkou.

Čo ďalej?

Kým vyhľadávate dizajnéra hosťujúcu spoločnosť, odporučil by som aby ste začali dávať dohromady informácie, ktoré budete chcieť zahrnúť na vaše web stránke. Kompletizujte životopisy a fotografie vášho personálu, začnite dávať dokopy zoznam odkazov na všetkých vašich partnerov, začnite vyhľadávať poisťovníctvu príbuzné zdroje, ktoré sú relevantné k vášmu trhu, ktoré môžete prepojiť. Ak máte tlačenú verziu vašich novín, začnite zbierať všetky vydania a nascanujte ich do digitálnej formy, ktoré môžu byť použité na vašej stránke.

Tvorba On-line spoločnosti

V tejto časti sa pozrieme na niektoré aktuálne funkcie web stránok, ktoré by ste mohli zvažovať. Jednou z hlavných sťažností ktorú počujete o viacerých stránkach firiem je, že sú „katalógom tovarov“. To znamená, že stránka nie je nič viac ako len katalóg firmy v Internetovej forme. Ak chcete vašu stránku dostať do ďalšej úrovne, poďme sa porozprávať o niektorých špecifických vecí, ktoré môžete urobiť na pridanie interaktivity vašej stránky.

Poštové listy

Poštové listy nie je nič viac ako len noviny zasielané on-line cez e-mail. Ak máte tlačené noviny, viete aké nákladné na peniaze a čas to môže byť. Predstava napísania vašich novín, stlačenie tlačidla a poslanie vašej správy všetkým vašim klientom okamžite a zadarmo. To je, čo poštové listy môžu urobiť pre Vás. Budete priamy, voľný, blízky prístup k vašej klientele.
Vaša hosťovská služba bude musieť podporovať poštové listy. Väčšina už podporuje, ale uistite sa. Budete potrebovať začať zhromažďovať emailové adresy vašich klientov. Jednou z ciest by mohlo byť umiestnenie okienka na zaradenie do poštového listu na zasielania novín na vašej stránke. Keď je vaša stránka pripravená akceptovať prihlásenia, pošlite vašu tlačenú verziu novín a vašou www adresou vašej spoločnosti. Na zvýšenie zábavy a zvýšenie odozvy, môžete usporiadať súťaž o ceny pre tých, ktorí sa on-line zaregistrujú.

Mailové formuláre

Mailové formuláre sú jednoduché na implementáciu. Používajú jednoduchý cgi skript na vašej hosťovskej službe. Vytvoríte Váš formulár na vašej stránke a potom prepojíte na cgi skript. Keď návštevník stlačí „potvrdiť“, obsah formulára je zaslaný e-mailom k Vám.
Niektoré bežne používané formuláre sú:
• hodnotiace formuláre
• formuláre na zmenu požiadaviek
• formuláre sťažností
• komentáre a návrhy
• všetko na čo si pomyslíte, skutočne.
Budete potrebovať si to premyslieť. Budete akceptovať zmeny on-line? Aký druh overenia budete vyžadovať? Budú musieť zmeny byť potvrdené písomným podpisom? Aké typy obchodu budete akceptovať a od koho? Budete sa musieť presvedčiť, že uverejníte vašu stratégiu na vašej internetovej stránke. Ak ste iba maklérom v určitej pozícii, potom sa budete musieť uistiť, že je jasné z formulára, že vy môžete iba uzatvárať obchod v týchto pozíciách.

Automatický odpovedač

Automatické odpovedače pracujú asi takto. Vy, spoločnosť, vytvoríte dokument ktorý chcete zdieľať s vašimi klientmi. V súvislosti s prijatím dokumentu, klient jednoducho pošle e-mail alebo vyplní formulár na vašej stránke, ktorý je zaslaný na určenú e-mailovú adresu. Keď je e-mail prijatý, e-mailový systém na vašom hosťovskom počítači automaticky pošle dokument klientovi cez elektronickú poštu. Žiadne zásahy z vašej strany nie sú potrebné, a klient dostane takmer okamžité uspokojenie.
Možné použitia: Máte napísaný pekné zhrnutie potvrdenia o „obchode z domu“ a chcete to použiť na napísanie pre celý trh. Jednoduchý formulár na vaše stránke môže zachytiť mená klientov, adresy a telefónne čísla. Keď potvrdia formulár, kópia vášho článku je zaslané im a kópia s ich informáciami je zaslaná Vám na ďalšie spracovanie. Ide o samostatne fungujúci, cielený a motivovaný program, čím Vy nemusíte robiť nič po tom ako automatický odpovedač bol nainštalovaný. Najlepšie zo všetkého je, že funguje pre vás, 24 hodín denne, 7 dní v týždni, a ZADARMO!

Odkazy

Áno, takmer všetky stránky majú tému, a nie všetky dajú odkazy na tieto témy. Nakoniec, tieto odkazy posielajú ľudí preč z vašej stránky. To by mohlo byť ako počítadlo produktivity po celej ťažkej práci, ktorú ste urobili aby ste ich tam dostali. Tu je niekoľko rád na odkazy, ktoré môžu mať zmysel pre vašu stránku, alebo nie. Je to už na Vás.
• Stránky firiem.
• Úrad dohľadu nad kapitálovým trhom – sekcia poisťovníctva.
• Osobné stránky vašich klientov. Vaši klienti to pravdepodobne privítajú a Vy môžete poslať nejaký obchod ich cestou.
• On-line služby
• Stránku o poisťovníctve About.com (http://insurance.about.com).

Bulletiny/Fórum

Sú vynikajúce pre budovanie pocitu spoločnosti medzi vašimi klientmi. Nedoporučujem implementovať fórum, kým ste nevytvorili Váš Poštový zoznam klientov. Keď už je Váš Poštový zoznam takmer kompletný, môžete začať propagovať vaše fórum v e-mailoch rozosielaných cez poštový zoznam. To zabezpečí premávku na vašom fóre a udrží to od pocitu prázdnoty. Využívajte fórum na zasielanie noviniek, oznámenie výsledkov a pod. Dovoľte Vašim klientom rozprávať sa jednému z druhým a podeliť sa o obchodné tipy a príbehy. Ak sa spoločnosť vytvorí, vaši klienti to budú vnímať ako hodnotnú časť služieb, ktoré ponúkate.


Pridaj komentár