Marketingová komunikácia projektu Hodina deťom
Analýza, hlavné aspekty komunikácie, komunikačná stratégia a piliere komunikácie. Prípadová štúdia - marketingová komunikácia projektu Hodina deťom.
Analýza, hlavné aspekty komunikácie, komunikačná stratégia a piliere komunikácie. Prípadová štúdia - marketingová komunikácia projektu Hodina deťom.
Výhody a nevýhody alternatívnych foriem vzdelávania pre firmu, školu a študenta
Marketingová analýza a marketingové návrhy pre Semtex Club Čadca
Prípadová štúdia: marketing a expanzia na zahraničné trhy spoločnosti Starbucks Coffee Company
Prípadová štúdia Tesco. Problém s poklesom tržieb a návrh riešenia.
Európska únia zastúpená Európskou komisiou podporila celosvetový výmenný program študentskej organizácie AIESEC poskytnutím grantu vo výške 100 000 euro v rámci projektu LEONARDO.
Medzinárodný projekt CARE (Case studies and reception weekend) odštartuje už v piatok.
Valné zhromaždenie organizácie Strom života (SŽ) sa bude konať v Štrbe. Strom života je enviromentálna nezisková organizácia s celoslovenským pôsobením.
Michal Dočolomanský na svojom poslednom turné. Súbor činohry Slovenského národného divadla (SND) s inscenáciou Na skle maľované (réžia: Karol Zachar, choreografia: Štefan Nosáľ).
Na košické kúpaliská sa v letných horúčavách vyberie denne viac ako štyritisíc kúpaniachtivých obyvateľov.
Študentské brigádnické centrum - práca pre študentov už na druhý deň po zaevidovaní.
Ozrutné pyramídy, hieroglify, krásna Nefertity, sfingy, Údolie kráľov, či Tutonchámonove poklady mnohým ľuďom pripomínajú skrytú mystiku a tajomsto Egypta.
Študenti absolvujú tréning na prezentačné schopnosti a dostanú možnosť vyskúšať si v medzinárodnom tíme riešenie praktických problémov, ktoré zadajú košické podniky.
Technická univerzita v Košiciach otvorí svoje brány pre približne 11 500 študentov denného a 1360 študentov diaľkového štúdia.
Košický firemný sektor má možnosť využiť zahraničné know-how a zručnosti praktikantov z iných krajín.