( suedig,  0)

Popis problému Starbucks Coffee Company

Aké boli negatívne faktory, ktorým čelila spoločnosť Starbucks Coffee Company v roku 2007?

  • Záväzky spoločnosti StarBuck 700 miliónov dolárov
  • Neúspech preniknutia a rozšírenia do vznikania medzinárodného obchodu ako Čína
  • Klesajúce spotrebiteľské potreby pre špeciálne kávové produkty
  • Starbucks je viac závislý na úspešnosti medzinárodných pobočiek
  • Nepriaznivé verejné alebo zdravotné názory o zdravotnom efekte pri konzumovaní produktu spoločnosti môže poškodiť ich podnikanie
  • Neúspech spoločnosti pozostáva z kontroly finančných výkazov môže poškodiť podnikanie a finančné výsledky
  • Neúspech vytvoriť budúci pozitívny finančný tok a preto je nutné, zabezpečiť adekvátny externý finančný fond pre rast
  • Vymáhateľnosť duševného vlastníctva a zmluvných práv
  • Zvýšené náklady na pracovnú silu pozostávajú z ukazovateľa zvýšenia benefitov zdravotnej starostlivosti a pracovného poistenia

Analýza problému Starbucks Coffee Company

Bol to dobrý alebo zlý nápad poskytovať free-wifi v kaviarňach Starbucks Coffee Company. Prečo?

Ja si myslím, že má to pozitíva aj negatíva. Pozitívne na tom je, že ľudia , študenti, ktorí si prídu posedieť , môžu sa bezplatne pripojiť, môžu tu pracovať, čo je pre nich dosť príťažlivé. Je to dobrý spôsob ako pritiahnuť určitú skupinu ľudí.

Negatívne na tom môže byť, ak ho ostatní nemajú potrebu využívať, alebo jej využívanie je natoľko vysoké, že náklady na jeho prevádzku sú príliš vysoké za prenesené dáta. Preto by bolo najlepšie informovať sa o možných internetových balíčkoch u rôznych dodávateľoch.

Bola investícia do marketingu dostačujúca? Vyplatila sa nízka investícia Starbucks Coffee Company do marketingu? Aké prostriedky mala Starbucks Coffee Company zvoliť?

Myslím si, že do marketingu sa nemusí investovať príliš veľa, skôr by sa malo zamerať na efektívnosť konkrétneho spôsobu, akým chceme upútať na produkt, podnik. Ale záleží to i od konkrétneho produktu či podniku aký chceme prezentovať.

Pre Sturbucks alebo pre hocijakú inú novootvorenú kaviareň , by som navrhla tabuľu, ktorá by bola kúsok od kaviarne , kde by bola napísaná akcia dňa + free wifi . Ďalej by som zvolila formu letáčikov, ktoré by sa rozdávali potenciálnym zákazníkom , kde by som uviedla web stránku podniku. Táto web stránka by mala byť zaujímavá, tak aby upútala pozornosť už na prvý pohľad.

Ďalej marketing by som brala už aj to, ako podnik vypadá navonok. Čiže veľký zaujímavý nápis podniku, je podľa mňa tiež dosť efektívny.

Návrh riešenia

Ako by mal podnik, ktorý expanduje do zahraničia postupovať? Na aké zdroje ziskovosti sa má zamerať? Ako si má získať zákazníkov?

  • Mmyslím si, že je to pre podnik veľmi veľký krok, ktorý vyžaduje hlavne efektívny manažment. Avšak ak sa podniku darí v domovine, je dosť možné, že by sa mohol uchytiť i v zahraničí, len treba analyzovať všetky riziká, ktoré sa môžu vyskytnúť. Tento krok rozšíriť sa aj do zahraničia, je rizikový ale podľa mňa prináša dosť veľké zisky.
  • Podnik by mal analyzovať potreby ľudí, čo majú radi, aká je ich kultúra
  • V novom prostredí by mal mať vhodný marketing na pritiahnutie ľudí, ponúkať rôzne akcie
  • Mal by sa prispôsobiť danej krajine, pretože nie vždy ľudia ocenia niečo nové. Na nové veci by sa ľudia mali učiť postupne

Autor: suedig

Tento príspevok bol vytvorený 8.3.2015 a aktualizovaný 21.2.2019. Pozrite si ďalšie príspevky autora suedig.


Pridaj komentár

Komentár sa zobrazí až po schválení.