Externá komunikácia – komunikácia s externou verejnosťou
Komunikácia s externou verejnosťou, nástroje prezentácie podniku, vzťahy s médiami.
Komunikácia s externou verejnosťou, nástroje prezentácie podniku, vzťahy s médiami.
Rozdiely a zhodné rysy internej a externej komunikácie v podniku.
Analýza a hodnotenie marketingovej stratégie spoločnosti Heineken na spotrebných trhoch.
Stratégia systému na distribúciu digitálnoho obsahu Piano media.
Cestovný ruch: marketing naprieč kultúrami Medzinárodné SEO ≠ preklad, kľúčové slová a obsah lokalizovať podľa kultúr/správania, zohľadniť lokálne vyhľadávače (Baidu, Yandex) a regulácie.
Shopper Marketing: Ako z návštevníkov spraviť kupujúcich: Trendy disciplína, 70 % rozhodnutí v predajni, konferencia Retail in Detail 29.9.2010 Praha.
Marketingové nástroje v čase krízy v realitách 2008: kolaps dopytu, neúčinné darčekové akcie, následné zľavy zrazili dôveru. Dnes sa viac cieli individuálne, trh sa stabilizuje. (D. Bilý, CENTURY 21)