Medzinárodný marketing – marketing presahujúci hranice štátu
Medzinárodný marketing: Stratégia a prístup v globálnom obchodnom prostredí Medzinárodný marketing je kľúčovým prvkom podnikateľskej filozofie v globálnom kontexte. Tento...
Medzinárodný marketing: Stratégia a prístup v globálnom obchodnom prostredí Medzinárodný marketing je kľúčovým prvkom podnikateľskej filozofie v globálnom kontexte. Tento...
Trhové prostredie a marketingový mix: Faktory ovplyvňujúce úspech podniku Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia, ktoré je dynamické a neustále...
V dnešnom dynamickom a globalizovanom podnikateľskom prostredí je správna výrobková stratégia a efektívna expanzia na nové trhy kľúčom k dosiahnutiu...
V súčasnosti čelí väčšina podnikov, najmä tých v USA, západnej Európe a Japonsku, silnej konkurencii a nárastu globalizácie, čo ich...
Demografické prostredie má pre marketingových pracovníkov najväčší význam, lebo sa týka ľudí a ľudia tvoria trhy. Medzi najdôležitejšie demografické trendy...
Medzinárodný marketing (marketing presahujúci hranice jedného štátu) je vecou podnikateľského názoru. Aktivity podnikania a marketingu musia zodpovedať potrebám medzinárodných odberateľov....
Medzinárodné distribučnostrategické rozhodovanie sa vzťahuje na to, aby boli použiteľné správne podnikové produkty v správnom množstve, v správnom čase na...
Odporúča sa systematické porovnanie strategických variantov, možných na cieľovom trhu, pri zohľadnení najdôležitejších determinantov rozhodnutia. Tieto determinanty sú členené na...
Marketing má zásadný význam pri spracovaní medzinárodne orientovanej podnikateľskej filozofie podniku. Keď MM preberie úlohu sprostredkovateľa medzi zákazníkom v rôznych...
FORMY NEPRIAMEHO EXPORTU: - vývozná firma - vývozný komisionár - dodávka domácej firme pre zahraničného objednávateľa Pri nepriamom exporte preberá...
Tvoria ho inštitúty a faktory, ktoré ovplyvňujú základné hodnoty spoločnosti, postoje, záľuby a správanie. Ľudia takmer nevedomky vstrebávajú svetový názor,...
KONTRAKTAČNÝ MANAŽMENT Partner prináša z cieľovej krajiny kapitál a zahraničný podnik potrebné know-how a manažment. Je zaujímavou formou trhovej angažovanosti...
Pod pojmom globalizácia sa najčastejšie rozumie transformácia celosvetovej spoločnosti. Globalizácia je predovšetkým proces vytvárania siete spájajúcej kultúry a regióny sveta...
Medzinárodný marketing vychádza z marketingovej filozofie. Je to proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu....
ODBYTOVÁ POBOČKA A ODBYTOVÁ SPOLOČNOSŤ Je právne a hospodársky závislou jednotkou. Rozhodovacie právomoci vedúceho pobočky sú zmluvne upravené. Vedúci nemôže...
Vytvárajú ho zákony a vládne orgány, ktoré spolu s presadzovaním záujmov nátlakových skupín ovplyvňujú a limitujú činnosť tak organizácií, ako...
Cena je jedným z prvkov marketingového mixu, ktorá zabezpečuje podniku finančné vstupy. Cena je premenná veličina, ktorá je zo strany...
Moderná koncepcia marketingu pre medzinárodné trhy sa nasadzuje pri potrebách, želaniach, resp. problémoch zákazníkov doma a v zahraničí. Tieto potreby...
Zahraničné trhy Jedným z dôvodom vstupu firiem na zahraničný trh je možnosť zvýšenia zisku, pretože spotreba a veľkosť domáceho trhu...
Analýza výrobku pripravuje hlavne rozhodnutia o konkrétnom stave výrobku na daných národných trhoch. Analýza sortimentu naproti tomu podporuje racionálne rozhodovanie...
Zahŕňa všetky rozhodnutia, ktoré sú určené na to, aby informovali cieľové skupiny zákazníkov na vybraných trhoch o podniku a jeho...
Patria sem prírodné zdroje, ktoré sa využívajú ako vstupy. Existujú tu 4 skupiny trendov, na ktoré by pracovníci marketingu nemali...
Ako miera strategického rozhodovania o konkrétnom vytvorení výrobkov a sortimentov pre cieľové trhy s ich vybranými trhovými segmentmi slúžia ciele...
Rozhodovanie o implantačnej stratégii (vytvorenie čohosi nového v inom prostredí, vštiepenie nového prvku do pôvodného trhu) určuje formu angažovanosti na...