Mikroprostredie podniku
Úlohou marketingového manažmentu je vytvoriť príťažlivú ponuku pre cieľové trhy a dlhodobo ju doručovať spôsobom, ktorý vytvára hodnotu pre zákazníka...
Úlohou marketingového manažmentu je vytvoriť príťažlivú ponuku pre cieľové trhy a dlhodobo ju doručovať spôsobom, ktorý vytvára hodnotu pre zákazníka...
Jednou z najčastejších úloh výskumu v marketingu je odhadnúť úroveň súčasného, prípadne budúceho dopytu po konkrétnom produkte alebo službe. Na...
Podnik a jeho faktory mikroprostredia existujú v širšom makroprostredí, ktoré vytvára pre podnik príležitosti a zároveň prináša aj riziko. Makroprostredie...
Dánsko Hlavné mesto: Kodaň Mena: Dánska koruna (kr.) STEEP analýza Dánska Sociálno-kultúrne faktory Dánsko má silnú spoločnosť s vysokou úrovňou...
Marketingová analýza predstavuje analýzu podniku, trhu a zákazníka, pričom cieľom je pripravenie podkladov potrebných pre plánovanie marketingovej stratégie. Pomocou marketingovej analýzy získava...
Jednou z hlavných oblastí MG výskumu je jeho využitie pri výskume a vývoji nových výrobkov. Pre mnohé organizácie je rozhodovanie...
Imidž (I) je komplexný obraz tvorený množstvom faktorov – tie reprezentujú komplexný súhrn predstáv, domov a pocitov, ktoré osoba alebo...
Základné kroky analýzy marketingového prostredia. Trend: charakteristický smer alebo postupnosť vývoja udalostí, ktorý sa vyznačuje dlhodobou tendenciou; 10 megatrendov 90....
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostlivo sledovať a analyzovať svoje okolie....
Externé mikroprostredie podniku tvoria: Dodávatelia Tvoria ho firmy a jednotlivci, ktorí zásobujú podnik zdrojmi potrebnými na výrobu výrobkov a služieb....