(Inzercia,  0)

Aké typy reklamy na internete poznáme a ktoré sú najvýkonnejšie?

Online reklama je dnes prítomná prakticky v každom odvetví biznisu a jej dôležitosť sa ukázala najmä v posledných dvoch rokoch počas pandémie koronavírusu. Práve vďaka reklame na internete totiž mnohé firmy mohli ďalej propagovať svoje výrobky a zabezpečiť tak chod svojho podnikania. Ktorý typ online reklamy je však ten najlepší?

Podobne ako v ďalších odvetviach, tak aj v online reklame poznáme niekoľko metód a typov, ako ju zabezpečiť.

Aj keď sa online marketingové komunikácie firiem môžu líšiť, ich základ by mal byť rovnaký a ten stojí na reklame na Google.

Ako robiť reklamu na Google?

Reklama na Google by mala tvoriť jadro online marketingovej reklamnej stratégie, keďže práve inzerovanie prostredníctvom najväčšieho vyhľadávača na svete je tým najúčinnejším.

Takáto inzercia funguje prostredníctvom platformy Google Ads a môžete ju tvoriť prostredníctvom niekoľkých možností.

  • Textová reklama
  • Video reklama
  • Obrázková reklama

V ideálnom prípade, je vhodné kombinovať všetky typy tejto reklamy s dôrazom na to, ako bude vaša inzercia vyzerať v mobilných zariadeniach, keďže práve cez tie sa už teraz väčšina zákazníkov dostane k vášmu produktu.

Je za tým viac, ako sa môže zdať

Vytvoriť efektívnu reklamu na Google je skutočne mimoriadne náročné a väčšinou si to vyžaduje roky praxe od človeka, ktorý ju nastavuje.

Preto už na začiatku neváhajte investovať do ľudí, ktorí majú s týmto typom reklamy skúsenosti, dokážu vám totiž poradiť a už na začiatku ušetriť stovky eur mesačne.

Reklama na cenových porovnávačoch

Ďalším typom reklamy na internete, ktorý by vášmu podniku či eshopu mohol pomôcť je reklama na cenových porovnávačoch.

Tie, sú na Slovensku mimoriadne populárne a navštevujú ich denne desiatky tisíc ľudí, ktorí majú jediný cieľ. Vedia čo si chcú kúpiť a hľadajú, kde to kúpiť čo najlacnejšie.

No a práve preto sú cenové vyhľadávače ideálnym miestom pre vašu reklamu. Aj v tomto prípade však platí, že nastavenie reklamy, ktorá bude na týchto porovnávačoch fungovať nie je tak jednoduché, ako sa môže zdať.

Preto sa opäť nebojte poradiť s odborníkmi, ktorí majú s týmto typom reklamy skúsenosti.

Vhodne kombinujte

Samozrejme, že na svete existujú ďalšie typy online reklamy, ktoré je taktiež vhodné využívať a môžu tak pomôcť aj vášmu biznisu.

Reč je najmä o reklame na Facebooku, Instagrame či stále neprebádanom TikToku.


Zdroje a literatúra

Zdroj obrázku: Rachata Teyparsit / Shutterstock.com

Pridaj komentár

Komentár sa zobrazí až po schválení.