Ako zorganizovať a naplánovať zásnuby tak, aby vás to nezruinovalo
Našli ste si po dlhom a uváženom hľadaní spriaznenú dušu, s ktorou chcete prežiť zvyšok svojho života?
Našli ste si po dlhom a uváženom hľadaní spriaznenú dušu, s ktorou chcete prežiť zvyšok svojho života?
Jeseň bez mokrých nôh: vyberte si kvalitnú obuv a naučte sa, ako sa o topánky starať pred sychravým počasím, aby zostali suché, teplé a spoľahlivé na ceste do práce aj pri prechádzke.
Bez angličtiny sa vo vyspelom svete už jednoducho nepohnete. V niektorých prípadoch, ako napríklad preklad listín do angličtiny, sa však vyžaduje vyššia úroveň, ako tá pre bežnú komunikáciu.
Obchodná propagácia. Rozhodnutia v obchodnej propagácii. Nástroje obchodnej propagácie. Tvorba programu obchodnej propagácie. Propagácia a reklama.
Služby a vlastnosti služieb. Charakteristika a typy služieb. 5 kategórií trhovej ponuky služieb. Predaj služieb a marketingové stratégie firiem v službách.
Konflikty v práci a biznise: prečo vznikajú, ako ich včas rozoznať a riešiť konštruktívne. Nástroje mediácie, asertívna komunikácia a prevencia, ktorá chráni vzťahy aj výsledky firmy.
Svadba verzus rozpočet: ako zosúladiť sny s financiami. Plánovanie výdavkov, priority, vyjednávanie s dodávateľmi a tipy, kde ušetriť bez kompromisov na zážitku páru aj hostí.
V stavebníctve sa veľmi často využíval na pokrývanie striech. Dnes sa už azbest na krytinu nevyužíva a naopak dochádza k likvidácii azbestových striech.
Koncepcie chápania logistiky: toky dodávateľ-podnik-odberateľ, vnútropodnikové väzby aj filozofia celkového riadenia. Čo je objekt logistiky a ktoré funkcie do nej patria.
Ciele a obmedzenia distribučných ciest.
Vo firme Novoizol sa venujú oprave plochých striech a hydroizoláciám viac ako dvadsať rokov.
Nájdite si bývanie v Českej republike (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Olomouc, Hradec Králové...)
Práca špeditérskych firiem môže byť organizovaná na 2 základných rozdielnych princípoch a to buď na relačnom alebo komoditnom prístupe.
Cenová elasticita dopytu a jej špecifické prípady. Ukazovateľ cenovej elasticity dopytu a interpretácia hodnôt. Praktické využitie cenovej elasticity dopytu
Internet ponúka množstvo spôsobov, ako ušetriť. Všetky obchody a produkty v zľave máte totiž na jednom mieste vo vašom počítači.
Akčné letáky bez čakania: všetky zľavy na jednom mieste hneď v deň publikácie. Rýchle porovnanie akcií, vyhľadávanie a plánovanie nákupov, ktoré ušetrí čas, peniaze aj miesto v poštovej schránke.
Psychologický slovník A-D: pamäť, potreby, Big Five, druhy moci a chyby vnímania. Základné pojmy psychológie vysvetlené stručne, jasne a s príkladmi z praxe. Pre rýchle opakovanie.
Druhy maloobchodu: v predajni (od samoobsluhy po plné služby), bez predajne (podomový, automaty, nákupná služba), retail organizácie (franšízy, družstvá, konglomeráty).
Spotrebné trhy. Model chovania spotrebiteľa. Nákupné chovanie, nákupný proces a jeho etapy. Faktory ovplyvňujúce nákupné chovanie.
Efektívna komunikácia v predaji: verbálne a neverbálne prvky, aktívne počúvanie, sociálna zóna a kultúrne rozdiely. Kľúče moci a spolupráce na pozitívne ovplyvnenie zákazníka.
Marketing v maloobchode: rozhodovanie o cieľovom trhu, sortimente, službách, cenách, reklame a umiestnení. Ako odlíšiť predajňu a udržať verných zákazníkov dlhodobo.
Cielený priamy marketing, vrátane telemarketingu a databázového marketingu, umožňuje efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. Zameriava sa na segmentáciu trhu a osobný prístup k zákazníkom.
eKasa pokladnica sa stala súčasťou života každého podnikateľa. Vedeli ste, že ekasu môžete u seba v prevádzke spustiť viacerými spôsobmi?
Logistika v zasielateľstve: od prepravy k skladom a JIT. EDI/EDIFACT zrýchľujú tok dát, rastúce požiadavky trhov a služieb tlačia na efektivitu, integráciu a nižšie náklady.