Získať si nových zákazníkov je oveľa zložitejšie, ako si udržať tých stálych. Ibaže aj stálym zákazníkom je potrebné venovať dostatok pozornosti, aby nezačali vyhľadávať služby iných firiem a podnikov. Starostlivosť, alebo správa zákazníkov znamená plnenie ich potrieb a požiadaviek takým spôsobom, aby samotný zákazník, alebo klient cítil, že sa firma o neho skutočne zaujíma.

Správa zákazníkov ako aj crm systém sú dôležitou súčasťou podnikania a firmy musia neustále zvyšovať úroveň poskytovania svojich služieb tak, aby si svojich zákazníkov dokázali udržať. Spoločnosť by mala poznať svojich klientov a mala by im poskytovať služby, ktoré sú žiadané. Pracovníci podnikov by mali vedieť predvídať potreby svojho klienta a v závislosti od toho im ponúkať svoje služby.

Ak podnik ponúkne svojim klientom viac, ako očakávajú, ak budú poskytované služby prvotriedne, ak budú pracovníci ochotní svojim klientom pomôcť, tak sa podnik nemusí obávať toho, že bude svojich zákazníkov strácať.