Marketingové stratégie – etapa rastu
Rast fázy životného cyklu: zvyšujte kvalitu a varianty, vstúpte na nové segmenty, rozšírte kanály, prepnite z informačnej na presvedčovaciu reklamu a takticky upravte cenu.
Rast fázy životného cyklu: zvyšujte kvalitu a varianty, vstúpte na nové segmenty, rozšírte kanály, prepnite z informačnej na presvedčovaciu reklamu a takticky upravte cenu.
Etapa zavádzania: voľba ceny, intenzita propagácie a štyri stratégie prenikania či zbierania. Naučte sa vybudovať distribúciu, informovať trh a získať prvých, verných zákazníkov.
Marketingová stratégia. Stratégie v jednotlivých fázach životného cyklu. Typy marketingových stratégií. Strategické plánovanie. Tvorba strategických cieľov. Ofenzívne a defenzívne marketingové stratégie.
Marketingové stratégie aplikovateľné v jednotlivých fázach životného cyklu podniku.
Implementácia marketingového plánu: prečo zlyháva a ako uspieť. Vykonávací program, odmeňovanie, harmonogram a koordinácia tímov pre hladké zavedenie stratégie.
Etapa poklesu si žiada tvrdé voľby. Naučte sa identifikovať slabé výrobky a zvoliť stratégiu: investovať, udržiavať, selektívne znižovať, zberať úrodu alebo rýchlo odísť z trhu.
Internet v marketingu: kanály propagácie, nízke náklady, globálny dosah a rýchla zmena obsahu. Ako web a online nástroje podporujú predaj aj reputáciu firmy každodenne.
Marketingová stratégia poisťovne: odlišovanie sa od konkurencie, starostlivosť o klienta, flexibilita služieb a výkon ľudí, budovanie dôvery značky a dlhodobý úspech.
V zrelosti klesá rast a silnie konkurencia. Spoznajte modifikáciu trhu, výrobku i štýlu, aby značka udržala dopyt, zlepšila efektivitu a naplno využila výrobné kapacity.
Implementácia stratégie jednoducho: ciele, roly, štýly presadenia a zvládanie konfliktov. Premeňte marketingové plány na konkrétne úlohy a dosiahnite úspešnú realizáciu.