Medzinárodný marketing ako politika získavania zákazníka
Medzinárodný marketing ako politika získavania zákazníka: ciele, nástroje a stratégie pre globálne trhy. Ako plánovať ponuku, distribúciu a komunikáciu podľa dĺžky horizontu.
Medzinárodný marketing ako politika získavania zákazníka: ciele, nástroje a stratégie pre globálne trhy. Ako plánovať ponuku, distribúciu a komunikáciu podľa dĺžky horizontu.
Vysoké investície s nízkou kontrolou: kapitálové účasti, joint-venture, zmluvná výroba a projekty na kľúč. Nastavenie zmlúv, transfer technológií a rozdelenie rizík.
Technologické prostredie v marketingu: rýchle inovácie, nové trhy a vyššie nároky na výskum, testovanie a reguláciu. Ako technológie tvoria príležitosti aj povinnosti firiem.
Medzinárodný marketing: prostredie, výber cieľových trhov, voľba a implementácia stratégie. Alternatívne prístupy, adaptácia ponuky a riadenie rizík pri expanzii značky do zahraničia.
Výrobková stratégia v MM: definícia výrobku, požiadavky trhu, kvalita, dizajn, balenie, značka a doplnkové služby. Tvorba hodnoty a prispôsobenie pre cieľové segmenty.
Ekonomické prostredie v marketingu: príjmy, ceny, úspory, úvery a štruktúra ekonomík určujú kúpnu silu a dopyt. Kľúčové ukazovatele pre prognózy a zameranie produktov a trhov.