On-line direct marketing
E-mailing, newsletter, virálny marketing, WOM, instant messaging, buzz marketing, generovanie mediálneho ohlasu, co-branding a spolutvorstvo.
E-mailing, newsletter, virálny marketing, WOM, instant messaging, buzz marketing, generovanie mediálneho ohlasu, co-branding a spolutvorstvo.
Meranie návštevnosti: jednoduché počítadlá (Toplist), stredná trieda (Navrcholu, Naj.sk), komplexné Google Analytics (ciele, konverzie, e-shop, reporty). Rozdiel JS merania vs. analýza serverových logov.
Textová reklama a PPC: kontext, platené zápisy, textové bannery. Aukcia kľúčových slov, nízke náklady a presné cielenie; prednostný katalógový výpis a tipy na tvorbu inzerátov.
Linkbuilding, widget marketing, e-booky, podcasty, komunity, semináre, workshopy, odvetvové servery, portály, blogy a social media marketing.
Cesty priameho marketingu: face-to-face, katalógy, telemarketing, TV/DM, kiosky aj online. Ciele, segmenty, ponuka, testovanie a meranie, riziká otravnosti či zásahu do súkromia.
Obsah a šírka tém, aktuálnosť, technická kvalita, použiteľnosť a prístupnosť, dôveryhodnosť a procesy publikovania. Definujte cieľové segmenty vopred a prepojte CRM či objednávky na web.
13 rád pre online komunikáciu: Synergia médií, discovery analýza, jasné ciele a meranie, pre-testy, konzistentný koncept, IA/použiteľnosť, lead manažment a priebežná optimalizácia bez chaosu.
Bannery: formáty (štandard/agresívne/video). Odporúčania: menej agresie, presné cielenie, väčšia interakcia, platiť za výkon. Bannerová slepota je reálna rátajte s nízkym CTR.
Zvyšovanie návštevnosti webu znamená zvyšovať počet užívateľov z priamej návštevnosti, vyhľadávačov, externých odkazov z iných webov a z reklamných odkazov.
Čo je linkbuilding? Off-page faktory SEO sú faktory optimalizácie pre vyhľadávače, ktoré nie je možné ovplyvňovať priamo na vytváranej stránke.
Všetko o marketingu na internete. Nástroje, SEO, kľúčové slová, zvyšovanie návštevnosti webu a premena návštevníkov webu na zákazníkov, ktorí nakupujú.
Affiliate, on-line súťaže, advertgaming, kupóny, zľavy, vzorky, demonštračné verzie programov a vernostné programy.
On-page faktory SEO sú faktory optimalizácie pre vyhľadávače, ktoré je možné ovplyvňovať priamo na vytváranej stránke.
Copywriting: stručné, jasné, originálne, štruktúrované, gramaticky správne, SEO-optimalizované texty so zvýraznenými kľúčovými posolstvami.
Kde sa reklama zobrazuje, ako cieliť podľa krajín, jazykov a partnerov. Kroky správy kampaní: nastavenie, rozpočet, A/B testy, optimalizácia a meranie v sieti aj display/video.
Online marketing a maximarketing: výhody pre zákazníka aj prevádzkovateľa, kanály od webu po e-mail, merateľnosť. Deväť maxi pilierov pre výkon, synergiu a rast tržieb.
Internetový marketing prehľad nástrojov: Tvorba webu a obsahu, SEO/katalógy, PPC & bannery, PR, e-mailing, video, sociálne siete, microsite, blogy, interaktívne nástroje.