HR ako tvorca firemnej hodnoty
HR ako tvorca firemnej hodnoty: HR ako strategický partner: kultúra, digitalizácia a hodnota pre biznis. Účasť na rozhodovaní a vplyv na výkonnosť.
HR ako tvorca firemnej hodnoty: HR ako strategický partner: kultúra, digitalizácia a hodnota pre biznis. Účasť na rozhodovaní a vplyv na výkonnosť.
Freelancer SWOT pomôže vybrúsiť niku, upratať ponuku a stabilizovať pipeline bez preceňovania času.
Prekážky a chyby v komunikácii. Identifikácia komunikačných chýb, komunikačné bariéry a riešenie komunikačných bariér.
Transformačné vedenie počas zmien: Ako budovať autenticitu, dôveru a inšpiráciu. Líder počas zmien a formovanie líderskej identity osobným príkladom.
Globálne trendy v talent manažmente: Identifikácia talentov, kariérne cesty a nástupníctvo. Ako udržať kľúčových ľudí a sledovať trendy talent manažmentu.
Ako navrhnúť krátke „okno bezpečia“ na prácu zo zahraničia bez daňových a poistných nášľapov, praktický guideline.
Kedy dať akcie a kedy cash? Zvážte volatilitu, horizont a daňové dopady, komunikujte hodnotu, nie len nominál.
Riadenie sa presúva od rigidnej byrokracie k adaptívnym sieťam. Podporte učenie, empowerment a kultúru zmeny.
Predaj citlivého tovaru vyžaduje diskretne balenie, bezpečné materiály a vekové overenie.
Vyberte CRM/CDP podľa cieľov, plánujte migráciu, integrácie a internú adopciu krok po kroku.
Transparentné „ladders“ s jasnými kritériami a mentoringom zrýchlia rast a obmedzia ad hoc rozhodnutia.
Kroky kauzálnej analýzy. Strom kauzálnych vzťahov. Diagram príčin a následkov - Ishikawov diagram Rybia kosť. Analýza silového poľa. Šesťslovná tabuľka.
Vytvorte prehľadný tok inovácií od nápadu po MVP a merajte prínosy, aby sa zlepšovacie návrhy stali zdrojom konkurenčnej výhody.
Definícia cieľov projektu pomocou SMART. Postavenie cieľov projektu v projektovom riadení. Ciele projektu a ich definícia.
Ako definovať víziu, misiu a hodnoty, ktoré hýbu firmou. Postup, príklady a tipy na komunikáciu, aby neostali len na papieri.
Špecifiká pitchu pre investorky/investorov: aké otázky čakajú a ako pripraviť odpovede s dátami.
Manažérska komunikácia: krízová komunikácia, formálna komunikácia, interná komunikácia, spätná väzba. Komunikačné bariéry a chyby v komunikácii.
Definícia komunikačných zručností a ich typy: metakomunikácia, persuázia, empatia, asertivita a aktívne počúvanie.
Budovanie rešpektu bez autoritárstva: Dôvera, transparentnosť a etika ako základ vedenia. Psychologická zmluva a konzistentnosť manažéra.
Kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI): Úloha controllingu v plánovaní a reportingu. KPI, práca s odchýlkami a informačné systémy pre riadenie výkonnosti podniku.
Flexibilné organizácie pre moderné prostredie: Prehľad štruktúr: hierarchická, maticová, sieťová. Riadenie cez procesy a hodnotové toky, efektívny dizajn.
Teoretické východiská a súčasné koncepcie personálneho marketingu, objekt personálneho marketingu, ciele, úlohy a funkcie personálneho marketingu.
Sentimentová analýza v praxi: Zber, meranie a analýza spätnej väzby pomocou NPS, CSAT, CES a sentimentu. Ako vytvoriť feedback loop a proaktívne zlepšovať produkt aj komunikác
Rozdiel medzi multikanálom a omnichannelom: od paralelných kanálov k jednému zážitku s jednotnými dátami.