Jednostranový podnikateľský plán: čo sa musí vojsť
Jednostranový podnikateľský plán: čo sa musí vojsťPodnikateľský plán je základným nástrojom pre každého, kto plánuje založiť alebo rozvíjať podnik. Tradične...
Jednostranový podnikateľský plán: čo sa musí vojsťPodnikateľský plán je základným nástrojom pre každého, kto plánuje založiť alebo rozvíjať podnik. Tradične...
Adaptabilita ako strategická meta-kompetenciaAdaptabilita už nie je „soft skill“ na okraji, ale kľúčová meta-kompetencia, ktorá podmieňuje úspech všetkých ostatných manažérskych...
Prepojenie SWOT s predajnou realitouSWOT analýza v predaji slúži ako rámec na rýchlu diagnostiku výkonu pipeline, kvality segmentácie a intenzity...
Sugar dating platformy: definícia, modely a spoločenský kontextSugar dating platformy sprostredkujú kontakty medzi stranami, ktoré explicitne vyjednávajú vzťah s výraznou...
Každý deň sa pozeráme na svet okolo seba – no vidíme z neho naozaj všetko? Technológie nám už dávno neslúžia...
HR ako spolutvorca strategických rozhodnutíÚloha HR sa v modernej organizácii posúva od administratívnej podpory k spoluzodpovednosti za strategické rozhodnutia. Kapacity,...
Čo je delegovanie a posilňovanie tímovDelegovanie je zámerný prenos zodpovednosti, právomocí a očakávaných výsledkov z vedúceho na člena tímu alebo...
Prečo je krízová komunikácia v reálnom čase kritická na Twitter/XPlatforma Twitter/X je najrýchlejší verejný diskusný priestor, v ktorom sa správy...
Prečo je rozdelenie manažérskych úrovní dôležitéJasné rozlíšenie manažérskych úrovní pomáha organizáciám zlaďovať stratégiu s každodennou operatívou. Definuje rozhodovacie právomoci, kompetencie,...
Case study: od nuly k autorite za 6 mesiacovTento prípad popisuje akvizičnú stratégiu off-page signálov a distribúcie obsahu pre nový...
Prečo sú politické riziká kľúčové pre medzinárodné podnikanieMedzinárodné podnikanie prináša príležitosti rastu, prístup k novým trhom a diverzifikáciu zdrojov príjmov....
Inkluzívne vedenie ako strategická výhodaInkluzívne vedenie tímu je viac než „mäkká“ zručnosť. Je to systém rituálov, rozhodovacích pravidiel a bezpečných...
Prečo potrebujeme agilné stratégie v turbulentnom prostredíTrhy dnes charakterizuje vysoká neistota, prepojenosť šokov a zrýchlené inovačné cykly. Tradičné strategické plánovanie...
Prečo práve pravidelné darovanie: hodnotová a finančná logikaPravidelné (recurring) dary menia jednorazové kampane na predvídateľný príjem. Umožňujú budovať dlhodobé programy,...
Verejné dotácie a granty: prehľad, pojmy a významVerejné dotácie a granty predstavujú nenárokovateľné finančné prostriedky z rozpočtov štátu, samosprávy, fondov...
Prečo je kompenzačný plán pre sales strategický dokumentKompenzačný plán pre obchodný tím nie je iba tabuľka provízií. Je to riadiaci...
Ako čítať pracovnú ponuku „medzi riadkami“: rámec a postupPracovná ponuka je marketingový text s prvkami právneho a organizačného rámca. Firmy...
Čo je „Vision narrative“ a prečo 1-stranový príbehVision narrative je kompaktný, no plastický opis budúcnosti firmy v horizonte 3–5 rokov,...
Prečo recruitment marketing potrebuje sociálne sieteTrh práce je obojstranne transparentný a rýchly: kandidáti si overujú reputáciu zamestnávateľa, porovnávajú ponuky a...
Prečo “zelené pásmo” existuje a kedy oň prídeteRastové tímy často operujú na rozhraní marketingu, práva a rizika. “Zelené pásmo” znamená...
Prečo je segmentácia jadrom e-mail marketingu v e-commerceSegmentácia databázy zákazníkov je proces systematického rozdelenia publika do skupín s podobnými charakteristikami,...
Prečo presne merať otvorenia, kliknutia a konverzieE-mail marketing je jedným z najvýnosnejších kanálov e-commerce, no jeho riadenie sa opiera o...
Prepojenie SWOT s marketingovou stratégiouSWOT analýza poskytuje rámec, ako systematicky preložiť interné kapacity a limity (S, W) a externé sily...
Prečo podporovať podnikateľské myslenie zamestnancovPodnikateľské myslenie v internom prostredí (intrapreneurship) predstavuje schopnosť zamestnancov identifikovať príležitosti, navrhovať riešenia, prevziať zodpovednosť za...