Dátový marketing (data-driven marketing)
Čo je dátový marketing a prečo na ňom záležíDátový marketing (data-driven marketing) je prístup, v ktorom stratégie, kreatíva aj alokácia...
Čo je dátový marketing a prečo na ňom záležíDátový marketing (data-driven marketing) je prístup, v ktorom stratégie, kreatíva aj alokácia...
Definícia performance marketingu a jeho miesto v digitálnej stratégiiPerformance marketing je prístup k digitálnemu marketingu orientovaný na merateľné obchodné výsledky...
Mestská kultúraMestská kultúra predstavuje súbor významov, praktík, symbolov a inštitúcií, ktoré vznikajú a reprodukujú sa v urbánnom prostredí. Zahŕňa fyzický...
Prečo koordinovať fiškálnu a menovú politikuFiškálna a menová politika sú dva hlavné makroekonomické nástroje, ktoré ovplyvňujú agregátny dopyt, infláciu, zamestnanosť...
Úloha ECB v krízach a hranice jej mandátuEurópska centrálna banka (ECB) je zodpovedná za cenovú stabilitu v eurozóne a za...
Poslanie vzdelávacích a analytických aktivít NBSNárodná banka Slovenska (NBS) ako súčasť Eurosystému plní mandát v oblasti cenovej stability, finančnej stability...
Rovnováha a nerovnováha v ekonomike Hypotéza rovnováhy a nerovnováhy v ekonomike predstavuje nový fenomén konca 20. storočia. Každý účastník trhu...
Ekonometriu chápu ekonómovia ako interdisciplinárnu vedu, ktorá vznikla spojením ekonomickej teórie, matematiky a štatistiky, resp. matematickej ekonómie, ekonomickej štatistiky a...
Americký inštitucionalizmus Inštitucionalizmus v USA sa zaoberá sa otázkou formovania podmienok trhu a správania sa hospodárskych subjektov na trhu. Americký...