Ak sa vám deje toto, vaša Google reklama potrebuje marketingovú agentúru
description
Google reklama patrí k podstatným nástrojom na prilákanie nových zákazníkov aj pre malé a stredné podniky. Začiatky sú jednoduché – podnikateľ si sám založí účet, spustí reklamu na niekoľko kľúčových slov a teší sa z prvých výsledkov. Po čase sa to môže zmeniť – kliknutia pribúdajú, ale predaj sa nevyvíja podľa predstáv. Kedy je správny čas na oslovenie marketingovej agentúry?
1. Nedostatok času na správu reklám
Zaberá vám google reklama viac času a nevenujete sa podnikateľským prioritám? Alebo dávate do Google Ads viac peňazí, no efekty klesajú?
Mnoho malých firiem začne riešiť reklamy „po večeroch“, no postupne zisťuje, že systém je čoraz zložitejší. Kampane treba pravidelne optimalizovať, testovať a sledovať dáta. Marketingová agentúra a jej tím špecialistov robia tieto úlohy denne a je to ich priorita.
2. Portfólio produktov sa rozrastá
S rastúcim počtom produktov a služieb už jednoduchá kampaň nestačí. Rozšírenie ponuky si vyžaduje detailnejšiu štruktúru a nastavenie kampaní, segmentáciu zákazníkov, viac kreatívneho obsahu a zapojenie nových marketingových kanálov. Špecialisti na Google Ads dokážu reklamu „škálovať“ – rozširovať a optimalizovať tak, aby vám prinášala viac zákazníkov bez zbytočného plytvania rozpočtom.
3. Rozpočet sa míňa, výsledky neprichádzajú
Malé a stredné firmy majú často obmedzený marketingový rozpočet. Každé euro sa počíta. Skúsení špecialisti z marketingovej agentúry reklamy presne zacielia a použijú správne nastavenia kľúčových slov. Preto je vyššia pravdepodobnosť, že využijú stratégie ponúk, ktoré vaše peniaze do reklamy premietnu do objednávok.
4. Chýba vám prehľad a jasné dáta
Reklamy bežia, no vy sa strácate v neprehľadných tabuľkách a grafoch. Aj keď máte dáta, nedokážete ich použiť pre ďalšie nastavenie a úpravu reklám. Naopak, agentúra vám poskytne prehľadné reporty, vysvetlí, čo čísla znamenajú, a odporučí konkrétne kroky na pokračovanie kampaní.
5. Nestíhate sledovať trendy a novinky
Svet online marketingu a Google Ads sype jednu novinku za druhou. Nemáte čas to sledovať? Riskujete, že vás konkurencia predbehne. Využite prehľad, skúsenosti a testovanie nových stratégií, ktoré sa denne realizujú v marketingovej agentúre, aby boli vaše Google Ads reklamy v kurze.
Keď príde správny čas, nájdite si marketingovú agentúru, ktorá bude vaším partnerom v nastavení Google reklamy a tiež pri napĺňaní vašich predajných cieľov.