Odhaľte malé detaily, ktoré ohrozujú vaše predaje na e-shope

0
description

description

Stagnuje váš predaj na e-shope? Väčšina majiteľov e-commerce hľadá riešenie vo väčších investíciách – viac reklamy, nové kampane, širší sortiment. Niekedy sú dôvodom malé detaily práve na e-shope. Aké možné nedostatky odhalí audit e-commerce a pomôže vám s rastom predaja?

Chyby v obsahu a prezentácii produktov

Produktové stránky sú stredobodom vášho predaja. Práve tu sa zákazník rozhoduje o nákupe. Ak ho niečo zmätie alebo odradí, častokrát naozaj malé veci, je po predaji.

  1. Nízka kvalita fotografií alebo nedostatočné obrázky (chýbajú detailné pohľady alebo pohľady zo všetkých strán) môžu vyvolať pochybnosti a zákazník odchádza.Kúpite si stôl, ak v popise produktu chýbajú rozmery? Možno sa o zdá banálne, no chýbajúce špecifikácie a neúplné popisy môžu byť tiež dôvodom, prečo zákazník nekúpi.
  2. Nejasná dostupnosť bez predpokladaného termínu dodania je ďalšou informáciou, ktorá je pre zákazníkov nepostačujúca a opustí stránku bez nákupu.
  3. Pozitívne a aktuálne recenzie sú dôkazom dôveryhodnosti vášho obchodu. Ak ich nemáte alebo sú staré, zákazník zaváha a odchádza.

Audit e-commerce sa pozrie detailne na vaše produkty a poradí, aké informácie doplniť a kde ich presne uviesť, aby ste presvedčili váhajúceho zákazníka.

Drobnosti pri nákupe, ktoré odrádzajú zákazníkov

Zákazník sa dostal až do košíka a v poslednej chvíli ho opustí. Možno mu v ceste stála nejaká prekážka – nejasný text, neočakávaná suma dopravy až pred platbou, povinná registrácia alebo chýba obľúbený spôsob platby.Dôvodom jeho odchodu môže byť čokoľvek. Odhalí to audit, ktorého súčasťou je aj optimalizácia e-commerce.

Keď forma kazí obsah

Môžete mať skutočne skvelé a praktické produkty, no váš predaj kazia drobné technické chyby, ktoré si vy vôbec neuvedomujete.

  1. Pomalé načítanie obrázkov, pri ktorom zákazník stratí trpezlivosť.
  2. Neresponzívna stránka v mobile alebo v tablete odradí práve tých, čo ich používajú viac ako počítače.
  3. Chýbajúce zabezpečenie cez SSL certifikát pôsobí nedôveryhodne a chybové stránky 404 podkopávajú dôveru v značku.

Aj takéto technické detaily odhalí audit e-commerce a navrhne vám možnosti ich odstránenia.

Skutočne malé detaily na vašom e-shope môžu znižovať vaše predaje. Neodkladajte riešenie skrytých problémov a využite audit e-commerce, aby ste mali opäť vyššie zisky a spokojných zákazníkov.

Poradňa

Potrebujete radu? Chcete pridať komentár, doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥