( Inzercia,  0)

Zaujať v dnešnej dobe je umením. A to si veľmi dobre uvedomujú i PR agentúry, ktoré pre svojich klientov vymýšľajú čoraz kurióznejšie a bizarnejšie reklamné kampane. No ktovie, možno skutočne zaberú.

Nenechajte si to prerásť cez hlavu!

Nedávno sa práve v susednom Česku objavil jeden kuriózny bilboard, za ktorým stáli šikovní profesionáli v oblasti PR a reklamy. Pri pražskej Južnej spojke sa objavil obrovský bilboard so živou a rastúcou marihuanou. Áno, počujete dobre. Bilboard však fajčenie marihuany nemá propagovať, práve naopak, jeho úlohou je ľudí od požívania tejto drogy odradiť či pomôcť im skoncovať s ňou.

Bilboard podobného charakteru je vôbec prvý, ktorý sa v susednom Česku objavil a nájdete ho tam až do konca augusta. Nápis „Nenech si to přerust přes hlavu“ postupne prekryje technická marihuana, ktorá vyrastá z črepníkov pri bilboarde. Ako každý z nás vie, v susednom Česku je marihuana zlegalizovaná a odkedy je to tak, narástol počet závislých. A to vôbec nie je potešujúca informácia. Čo tým chcela agentúra symbolizovať? Fakt, že problémy je lepšie riešiť včas a, ako bolo povedané, nenechať si ich prerásť cez hlavu.

Hľadáte prácu? Skúste to s bilboardom!

Vďaka reklame sa však dá často nájsť aj práca. 24-ročný Adam sa napríklad odprezentoval prostredníctvom bilboardu, na ktorý minul svojich posledných 500 libier. Text: „I spent my last 500£ on this bilboard. Please, give me a job!“ hovorí za všetko. Nápad je to dobrý, možno sa mu ušla i nejaká pozícia v reklamnej agentúre.

Nanuk v mobile? Dnes je možné skutočne všetko

O prekvapenie sa v predchádzajúcich dňoch postarala i značka mrazených produktov, ktorá predstavila mobilnú aplikáciu. A nie hocijakú. Prostredníctvom nej si môžu používatelia virtuálne pochutnať na nanuku. Princíp je v tom, že to musia dokázať v čo najkratšom čase. Ak sa však nechcete popritom najesť hŕby baktérií, použite radšej prst.

Coca-cola v zelenom?

Viete si predstaviť Coca-colu bez svojej typickej červeno-bielej etikety? Nie? Možno si budete musieť. Začiatkom leta spoločnosť Coca-cola rozbehla v Brazílii reklamnú kampaň s názvom Coca-cola life so zeleno-bielymi etikami. Ide o to, že je sladená prírodným sladidlom steviol-glykosidou, ktoré sa získava z rastliny stévia. Tú pôvodne používali na sladenie indiáni z Parauaya. Či sa však spoločnosť a ich PR agentúra trafila do čierneho, prinesie až čas. V našej krajine sa zelená Coca-cola predávať ešte nechystá.


Pridaj komentár

Komentár sa zobrazí až po schválení.