(Inzercia,  0)

Nový život baru

Bary, kaviarne a reštaurácie, ktoré už boli veľmi postihnuté zdravotnou krízou a obmedzeniami, budú musieť po pandémii opäť začať. Výzva, ktorá odmení tých najinovatívnejších.

Donáška domov: koniec barov, ako ich poznáme?

Počas pandémie si zákazníci zvykli užívať niektoré potešenia priamo vo svojom vlastnom dome. Iste, nie je to to isté, ako stráviť noc vonku s chlapmi, ale organizovanie donášok do domu umožnilo niektorým zariadeniam všimnúť si služby, ktoré boli predtým vedľajšie. Vezmite si pivné bary: dodanie piva je dobré ale dodanie piva a sendviča je oveľa lepšie.

Avšak pre tých, ktorí už majú vernú základňu zákazníkov, sa zmena návykov a získanie nových zákazníkov stalo skutočnou výzvou. Teraz je zrejmé, že ústne podanie prichádza prostredníctvom sociálnych médií. Mnohí si najali pomoc špecialistov, aby sa mohli zmeniť na Instagrame alebo Facebooku. Mnoho ďalších sa však o to pokúsilo sami, pričom čelili problémom sýtenia svojho virtuálneho priestoru podmanivým a obohacujúcim obsahom.

Virtuálna vitrína, ktorú sociálne siete ponúkajú barom, je stále veľmi atraktívna a obzvlášť v čase opätovného otvorenia môže znamenať veľký rozdiel. Tí najbystrejší využili výhody sietí na vzdelávanie svojich „nasledovníkov“ o kvalite svojich produktov. Poskytli napríklad viac informácií o osobitostiach vzácneho piva, jeho varení, histórii výrobcov … A okrem toho pomocou Instagramu, Facebooku alebo dokonca TikToku informovali o svojej ponuke doma: hamburgery navrhnuté tak, aby zvýraznili chuť piva, poháre perfektné na to, aby ste si mohli dať pivo ako v bare, priamo doma alebo v degustačnom boxe. Tí najkreatívnejší zdvojnásobili svoje úsilie ponúknuť svojim pravidelným zákazníkom jedinečný zážitok a využili príležitosť, aby si ich všimli ďalší potenciálni zákazníci.

Znovuotvorenie

S novými opatreniami sú bary opäť prístupné. Sú však zákazníci rovnakí ako predtým? Vôbec nie: stali sa náročnejšími, pretože teraz majú všetky znalosti na výber svojich obľúbených barov. Niektoré sa zamerajú na kvalitu výrobkov, iné na rozsah ponúkaných služieb a ďalšie budú len častými miestami, ktoré majú deklarované poslanie presahujúce jednoduchú spotrebu / predaj: to je prípad zariadení, ktoré predložili svoje environmentálne opatrenia. citlivosť alebo ich voľby v rámci spravodlivého obchodu.

Len tí, ktorí svojich zákazníkov pred obsluhou inšpirovali, majú šancu vybudovať si trvalé dedičstvo. A ak naozaj chcete vyniknúť, musíte teraz ponúknuť majstrovský zážitok na mieste, dodať vlajkové produkty a potvrdiť svoju prítomnosť na sociálnych médiách s vybrúseným, vzrušujúcim a interaktívnym obsahom.

Áno, ale ako sa prekonať v zážitku na mieste?

Tí, ktorí využili tieto obmedzenia na obnovu svojich priestorov, môžu teraz ponúkať svojim zákazníkom čisté a prepracované priestory. Niekedy nevyžaduje veľa času, aby bola lišta aktualizovaná, a často venovať pozornosť malým detailom môže znamenať veľký rozdiel. Pohodlné stoličky, stojacie lampy a neutrálne farby sú všetko, čo potrebujete na vytvorenie príjemnej atmosféry pre trávenie času s priateľmi.

Prezentácia výrobkov bude rovnako starostlivá ako ich kvalita a cena. Malá poznámka k uvedeniu názvu výrobku, jeho pôvodu a ceny je už dobrým štartom, ktorý umožní zákazníkom, aj tým najnepokojnejším, nechať sa zlákať na ochutnávku výrobku doma.

Kľúč k úspechu

Napriek nevyhnutným zmenám, ktoré nám táto pandémia priniesla, zostáva jeden a jediný kľúč, ktorý by mali jeho zákazníci znova a znova oceniť: služba na mieste a výrobky musia byť bezchybné.

Točené pivo môže byť osviežujúce a ľahké, ak je podávané správne, s použitím kvalitnej a udržiavanej pivnej fontány. V opačnom prípade bude ochutnávka oveľa menej príjemná s horkou pachuťou a veľmi bolestivým pocitom nafúknutia. Pivo je umenie, ktoré musí dobrý bar dokonale ovládať. Tu nájdete profesionálne pivné vybavenie a všetko potrebné príslušenstvo.

Sme v začiatočných blokoch nového kurzu pre reštauráciu, kde služby na mieste a doma nie sú protikladné a ústne podanie sa robí prakticky. Nová kapitola, kde kvalitu bude kompetentná klientela stále viac oceňovať.


Pridaj komentár

Komentár sa zobrazí až po schválení.