Nákupný proces
Nákupný proces od rolí iniciátora po užívateľa. Typy správania, etapy rozhodovania a metódy, ako ich obchodníci skúmajú a ovplyvňujú pri voľbe značiek a produktov.
Nákupný proces od rolí iniciátora po užívateľa. Typy správania, etapy rozhodovania a metódy, ako ich obchodníci skúmajú a ovplyvňujú pri voľbe značiek a produktov.
Zmyslom analýzy spotrebiteľského trhu je zistiť odpovede na 7 kľúčových otázok (tzv. sedem O).
Spotrebné trhy. Model chovania spotrebiteľa. Nákupné chovanie, nákupný proces a jeho etapy. Faktory ovplyvňujúce nákupné chovanie.
Čo formuje nákupné správanie? Kultúra, subkultúry, spoločenské vrstvy, rodina a referenčné skupiny. Pozrite sa, ako tieto faktory menia postoje a rozhodnutia spotrebiteľa.