„Zasa my, marketéri, musíme plátať diery po finančníkoch. Ako k tomu dôjdu títo obyčajní členovia elsíčka?“ boli prvé nespokojné reakcie, ktoré k nám, do redakcie, doniesol hlavný majster murárskych, kamenárskych a písmomaliarských prác, exmarketér Marek Bé. Nášmu štábu sa podarilo vypátrať trochu užšie súvislosti v kauze Tunel pod Ajsekom.

VYOSTRENÉ VZŤAHY

Už v minulosti sa dovtedy dobré vzťahy medzi marektingom a finančníkmi začali vyostrovať. Kríza nadobudla gigantické rozmery po tom, čo sa terajší exmarketér dozvedel o obrovských finančných machináciách (prejavujúcich sa prerábaním účtovných záznamov a účtovníctva ako takého). V marketingových kuloároch sa už nahlas šepká o tunelovaní.

KAUZA NA SVETLE BOŽOM

Všetko sa dostalo najavo, keď tím EB povolil revíziu aj samotnú rekonštrukciu ofisu. Za odtiahnutými skriňami a poličkami sa našlo nespočetné množstvo tunelov a tunelčekov, ktorými pravdepodobne presakovali subjekty nášho záujmu navonok, ale aj dovnútra.“Vtedy sme už vedeli, že sa s problémom budeme musieť buď vyrovnať, alebo popasovať. Tak sme sa vyrovnali s tým, že sa s tým popasujeme,“ povedal zástupca bordu, zodpovedný za túto problematiku.

FINANČNÍCI POPIERAJÚ

Exfinančník sa k celej kauze odmietol vyjadriť. „Tunel pod Ajsekom existoval už niekoľko rokov.“ Do poriadku sa to plánovalo dať už za vedenia Monikou El., plánoval to už aj starý bord.

NÁPRAVNÝ TÍM

Exmarketér zobral celú záležitosť na svoje ramená. Pevne sa chytil „lopaty“ a za pomoci nápravného tímu dostal za niekoľko dní veci do pôvodného stavu.“ Pri celom procese prestavby vyšli najavo mnohé skutočnosti, za ktoré sa budú zodpovedať zodpovední a z ktorých budú vyvodené dôsledky!“ dodal na záver Marek Bé.

Diskredit, 2001


Pridaj komentár