Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Výskum trhu a marketing 1 - test z ekonomiky a podnikania
(13 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Výskum trhu a marketing 1. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Všetky značky alebo produkty v danom segmente, na ktoré si respondent dokáže spomenúť bez pomoci výskumníka je:

Výskum trhu

Spontánna znalosť

Pretest

Otázka č. 2
Dobrovoľné overovanie kvalitatívnych ukazovateľov veľtrhov a výstav je:

Teritorialita

Events

Audit štatistických údajov

Otázka č. 3
Ústrižok, frekventovaný tlačený, resp. tlačový propagačný prostriedok využívaný úspešne aj pri reklame na mieste predaja je:

Coupons (couponing)

Audit štatistických údajov

Faxmailing

Otázka č. 4
Nástroj priameho marketingu využívajúceho fax na prenos informácie pre vybranú cieľovú skupinu je:

Faxmailing

Events

Kvantitatívny výskum

Otázka č. 5
Súhrn výskumných postupov zameraných na získanie a analýzu informácii, odpovedajúcich na otázky Koľko? a V akej miere? je:

Organizátor veľtrhu

Kvantitatívny výskum

Focus groups

Otázka č. 6
Profesionálna služba špecializovaných agentúr, zameraná na získanie, spracovávanie a predaj informácii o trhu je:

Verejnosť, publikum

Demonštrácia

Výskum trhu

Otázka č. 7
Výskum zameraný na hodnotenie efektívnosti alebo úspešnosti reklamných kampaní, produktov, značiek, marketingových aktivít je:

Spontánna znalosť

Postest

Organizátor veľtrhu

Otázka č. 8
Vlastný event je označovaný ako:

Postest

Main–event

Kvantitatívny výskum

Otázka č. 9
Metóda tematicky zameraných viac alebo menej riadených skupinových diskusií, využívajúca na generovanie dát skupinovú dynamiku je:

Main–event

Focus groups

Faxmailing

Otázka č. 10
Nárazové akcie spojené s prezentáciou produktu či služieb pracovníkom distribučného reťazca sú:

Coupons (couponing)

Focus groups

Events

Otázka č. 11
Právnická osoba, ktorá sa zaoberá usporadúvaním veľtrhov, oficiálne usporadúva veľtrhy na mieste spôsobilom na túto činnosť, s dostatočnou vlastnou alebo prenajatou infraštruktúrou je:

Pretest

Organizátor veľtrhu

Main–event

Otázka č. 12
Výskum zameraný na hodnotenie kreatívnych návrhov kampaní, produktov, značiek, marketingových aktivít je:

Pretest

Postest

Verejnosť, publikum

Otázka č. 13
Sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre fungovanie príslušnej organizácie / inštitúcie / firmy je:

Call centrum

Verejnosť, publikum

Spontánna znalosť