Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Manažment kvality 4 - test z ekonomiky a podnikania
(15 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Manažment kvality 4. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Schopnosť sledovať minulosť, použitie alebo umiestnenie toho, čo je predmetom záujmu je:

Sledovateľnosť

Riadenie kvality

Vodcovstvo

Otázka č. 2
Opakovaná činnosť manažmentu za účelom zisťovania vhodnosti, správnosti, efektívnosti systému manažérstva kvality je:

Plán kvality

Systém manažérstva

Preskúmanie manažmentom - Management review

Otázka č. 3
Pravidelná činnosť, ktorá ma za účel hodnotiť schopnosti dodávateľov, podľa stanovených kritérií je:

Hodnotenie dodávateľov

Benchmarking

Náprava

Otázka č. 4
Menovaný člen manažmentu organizácie, ktorý má zodpovednosti a právomoci vypracúvať, zavádzať a udržiavať procesy potrebné pre systém manažérstva kvality, oboznamovať vrcholový manažment s výkonnosťou SMK, zvyšovať povedomie o požiadavkách zákazníka v celej organizácii je:

Zákazník

Customer package

Zmocnenec pre kvalitu

Otázka č. 5
Činnosť manažérov, ktorí v organizácií vytvárajú také prostredie, v ktorom všetky skupiny zamestnancov budú podávať maximálne výkony v záujme naplňovania cieľov organizácie je:

Vodcovstvo

Účinnosť

Balenie (Pack)

Otázka č. 6
Ktokoľvek, komu odovzdávame výsledky vlastných aktivít alebo činnosti je:

Zákazník

Vodcovstvo

Argumentácia

Otázka č. 7
Dokument špecifikujúci, ktoré postupy a súvisiace zdroje sa musia použiť, kto a kedy ich musí použiť pri konkrétnom produkte alebo procese je:

Sledovateľnosť

Plán kvality

Nezhoda

Otázka č. 8
Činnosť na odstránenie zistenej nezhody je:

Preskúmanie manažmentom - Management review

Náprava

Manažérstvo kvality

Otázka č. 9
Nesplnenie požiadaviek sa označuje ako je:

Nezhoda

Náprava

Riadenie kvality

Otázka č. 10
Vzťah medzi dosiahnutými výsledkami a použitými zdrojmi je:

Zmocnenec pre kvalitu

Účinnosť

Systém manažérstva

Otázka č. 11
Časť manažérstva kvality zameraná na plnenie požiadaviek na kvalitu je:

Riadenie kvality

Preskúmanie manažmentom - Management review

Účinnosť

Otázka č. 12
Miera, s akou súbor daných vlastností spĺňa požiadavky je:

Hodnotenie dodávateľov

Nezhoda

Kvalita

Otázka č. 13
Sústava procesov a postupov používaných s cieľom zaistiť, aby organizácia plnila požiadavky a dosahovala svoje ciele je:

Systém manažérstva

Sledovateľnosť

Zákazník

Otázka č. 14
Koordinovaná činnosť zameraná na riadenie organizácie s ohľadom na kvalitu je:

Manažérstvo kvality

Kvalita

Plán kvality

Otázka č. 15
Meranie výkonnosti konkurencie, teda nepretržitý a systematický proces porovnávania a merania produktov, procesov a metód organizácií s tými, ktorí boli uznaní ako vhodní pre toto meranie za účelom definovať ciele pre zlepšenie vlastných aktivít je:

Benchmarking

Vrcholový manažment organizácie

Manažérstvo kvality