Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Manažment kvality 2 - test z ekonomiky a podnikania
(13 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Manažment kvality 2. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Najdôležitejšie procesy v organizácií, ktoré ovplyvňujú schopnosť plniť požiadavky zákazníkov, chod a zlepšovanie sa organizácie je:

Interný audit

Proces

Kľúčové procesy

Otázka č. 2
Potreba alebo očakávanie, ktoré sa určia, všeobecne sa predpokladajú alebo sú povinné sa označujú ako:

Partnerstvo

Sebahodnotenie

Požiadavky

Otázka č. 3
Organizácia je závislá od svojich zákazníkov, preto má chápať ich terajšie a budúce potreby, má uspokojovať ich požiadavky a snažiť sa prekonať ich očakávania. Jedná sa o prístup, označovaný ako :

Zameranie sa na zákazníka

Validovať

Ciele kvality

Otázka č. 4
Previerka nezávislou akreditovanou organizáciou je:

Zhoda

Kľúčové procesy

Certifikačný audit

Otázka č. 5
Činnosť ktorá má prostredníctvom využívania politiky kvality, cieľov kvality, zistení z auditov, analýzy údajov, nápravných a preventívnych činností, preskúmaní manažmentom akýmkoľvek spôsobom zvyšovať parametre systému manažérstva kvality je:

Zlepšovanie

Zameranie sa na zákazníka

Efektívnosť

Otázka č. 6
Súbor dielčích činností meniacich vstupy na výstupy za spotreby určitých zdrojov v regulovaných podmienkach je:

Systém manažérstva kvality

Proces

Požiadavky

Otázka č. 7
Systém manažérstva kvality podľa STN EN ISO rádu 9000 je systematické riadenie organizácie za účelom trvalého zlepšovania činností organizácie, zvyšovania spokojnosti zákazníkov a zainteresovaných strán je:

Sebahodnotenie

Zlepšovanie

Systém manažérstva kvality

Otázka č. 8
Interná previerka systému manažérstva kvality organizácie je:

Požiadavky

Interný audit

Dokumentácia SMK

Otázka č. 9
Pokiaľ nie je možné verifikovať produkt na výstupe je potrebné výsledný produkt :

Audítor

Validovať

Systém manažérstva kvality

Otázka č. 10
Všetky požiadavky, procesy a predpisy prijaté organizáciou pre vlastný SMK sa majú usporiadane a systematicky dokumentovať vo forme písomných zásad a postupov je:

Dokumentácia SMK

Certifikačný audit

Partnerstvo

Otázka č. 11
Výsledok procesu je:

Proces

Validovať

Produkt

Otázka č. 12
Podľa EFQM je tento pojem definovaný ako systematický, všetko zahŕňajúci a pravidelný proces preskúmavania činnosti organizácie a ich výsledkov na báze Modelu Excelence. Jedná sa o :

Zameranie sa na zákazníka

Sebahodnotenie

Produkt

Otázka č. 13
Dlhodobý záväzok medzi dvoma alebo viacerými organizáciami za účelom dosiahnutia špecifických obchodných cieľov zvyšovaním efektívnosti zdrojov každého z partnerov je:

Partnerstvo

Kľúčové procesy

Produkt