Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Manažment kvality 1 - test z ekonomiky a podnikania
(15 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Manažment kvality 1. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Vlastník procesu, ktorý má zodpovednosť a právomoc v riadení /manažérstvu/ procesu je:

Manažér

Postup

Majiteľ procesu

Otázka č. 2
Systém vybavenia, zariadenia a služieb nevyhnutných na prevádzku organizácie je:

Certifikácia

Nápravná činnosť

Infraštruktúra

Otázka č. 3
Osoba, ktorá riadi činnosti v organizácií prostredníctvom svojich podriadených zamestnancov je:

Nezhodný produkt

Manažér

Infraštruktúra

Otázka č. 4
Produkt, ktorý nespĺňa požiadavky naň kladené, (chybný, závadný produkt) je:

Spokojnosť zákazníka

Nezhodný produkt

Nápravná činnosť

Otázka č. 5
Overenie produktu kontrolami a skúškami je:

Certifikačný audit

Verifikácia produktu

Systémové meranie manažérstva kvality

Otázka č. 6
Splnenie požiadaviek je:

Výkonnosť

Interný audit

Zhoda

Otázka č. 7
Systematický, nezávislý a zdokumentovaný proces získavania dôkazov a ich objektívneho vyhodnocovania s cieľom určiť rozsah, v akom sa plnia kritériá sa označuje ako:

Manažment času

Manažér

Audit

Otázka č. 8
Proces začínajúc prípravou na certifikačný audit a končiac získaním certifikátu kvality je:

Certifikácia

Audit

Majiteľ procesu

Otázka č. 9
Činnosť za účelom odstránenia príčin nezhôd a zabránila ich opakovaniu je:

Majiteľ procesu

Preventívna činnosť

Nápravná činnosť

Otázka č. 10
Súbor operácií pre stanovenie hodnoty určitej veličiny systému manažérstva kvality v daných jednotkách je:

Systém

Zhoda

Systémové meranie manažérstva kvality

Otázka č. 11
Zákazníkom vnímaná úroveň, do akej miery sa splnili jeho požiadavky je:

Verifikácia produktu

Spokojnosť zákazníka

Preventívna činnosť

Otázka č. 12
Špecifikovaný spôsob vykonávania činnosti alebo procesu je:

Postup

Nezhodný produkt

Systém

Otázka č. 13
Súbor vzájomne previazaných alebo vzájomne pôsobiacich prvkov je:

Výkonnosť

Systém

Spokojnosť zákazníka

Otázka č. 14
Miera dosahovaných výsledkov jednotlivcami, týmom, organizáciou a procesmi je:

Dokumentácia SMK

Výkonnosť

Verifikácia produktu

Otázka č. 15
Činnosť za účelom odstránenie potenciálnych nezhôd, aby zabránila ich výskytu je:

Preventívna činnosť

Postup

Systémové meranie manažérstva kvality