Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Komunikácia 1 - test z ekonomiky a podnikania
(14 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Komunikácia 1. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Celková komunikácia firmy s dôležitými cieľovými skupinami, ktorá dlhodobo vytvára a ovplyvňuje vnímanie firmy jej okolím je:

Externá komunikácia

Displays

Neadresná zásielka

Otázka č. 2
Plošná distribúcia, plošný rozsev alebo aktivita, keď zásielka nie je adresovaná, ale distribuovaná plošne do schránok domácností v určenej oblasti je:

Road show

Neadresná zásielka

Krízová komunikácia

Otázka č. 3
Časovo ohraničené výstavné podujatia, ktoré ponúkajú určitú vzorku produktov vymedzeným skupinám prevažne laickým návštevníkom sú:

Road show

Direct marketingová agentúra

Výstavy

Otázka č. 4
Reakcia na základe reklamy v tlači, v rozhlasovom a televíznom vysielaní alebo na internete, keď je možné objednať si písomne, telefonicky alebo elektronicky vybraný tovar, alebo požiadať o zaslanie dodatočných informácii o ponúkanom produkte či firme je:

Kvalitatívny výskum

Direct response

CRM

Otázka č. 5
Predajné stojany, z ktorých je možné si priamo odobrať tovar, od jednorazových kartónových stojanov cez mraziace a chladiace boxy až po súčasné veľmi komplikované zariadenia vybavené elektronikou, obrazovkami sú:

Krízová komunikácia

Displays

Direct response

Otázka č. 6
Súťaže, hry alebo kombinácie hier a výhier, v ktorých sú víťazi aspoň sčasti určovaní na základe pravidiel sa označujú ako:

Displays

Contests

Advertorial

Otázka č. 7
Promo tím postupne navštevuje vybrané miesta a ponúka produkt zábavnou formou v exteriéroch je:

Road show

Reklamné a darčekové predmety

After-event

Otázka č. 8
Zoznam osôb, ktoré si neželajú byť oslovované prostredníctvom nástrojov priameho marketingu je:

E-mail marketing

Zoznam Robinsonov

Výstavy

Otázka č. 9
Predmety, ktoré slúžia na motiváciu mimo predaja a nákupu sa označujú ako:

Reklamné a darčekové predmety

Publik relations agentúra

Zoznam Robinsonov

Otázka č. 10
Súhrn výskumných postupov zameraných na získanie a analýzu informácii, odpovedajúcich na otázky Ako? a Prečo? je:

Externá komunikácia

Publik relations agentúra

Kvalitatívny výskum

Otázka č. 11
Efektívna komunikácia v období náhlej, zvyčajne nepredvídanej udalosti, ktorá vyžaduje okamžité riešenie a ktorá môže ohrozovať dobré meno i samotnú existenciu podniku je:

Reklamné a darčekové predmety

Krízová komunikácia

Kvalitatívny výskum

Otázka č. 12
Informačný článok v platenom priestore, používa sa vtedy, keď je potrebné kontrolovať presný obsah posolstva je:

Direct response

Advertorial

TACHI SAGYO

Otázka č. 13
Budovanie a riadenie vzťahov so zákazníkmi sa označuje ako:

Contests

Externá komunikácia

CRM

Otázka č. 14
Poradenská spoločnosť špecializujúca sa na strategické poradenstvo a realizačné služby v oblasti PR a komunikácie je:

Výstavy

Publik relations agentúra

Neadresná zásielka