Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Výskum trhu a marketing 2 - test z ekonomiky a podnikania
(13 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Výskum trhu a marketing 2. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Multitematický, spravidla multiklientský reprezentatívny kvantitatívny výskum, ktorého výhoda spočíva v nízkonákladovosti, pretože každý klient financuje iba svoju časť je:

Omnibus

Lobing

Podporená znalosť

Otázka č. 2
Nevyžiadané e-mailové správy komerčného charakteru sa označujú ako:

Spams

Premiums

Top of Mind

Otázka č. 3
Všetky značky alebo produkty v danom segmente, ktoré respondent pozná aspoň z počutia a dokáže si na ne spomenúť na základe pripomenutia sa vo výskume označujú ako:

Premiums

Podporená znalosť

Omnibus

Otázka č. 4
Časovo ohraničené a opakujúce sa výstavné podujatia určené hlavne maloobchodníkom a odborným návštevníkom z určitých odvetví sú:

Veľtrhy

Top of Mind

Výskumná agentúra

Otázka č. 5
Metóda zberu dát na základe individuálnych interview tvárou v tvár, spravidla podľa vopred pripraveného, štruktúrovaného dotazníka je:

Demonštrácia

Issues management

Face to face dopytovanie

Otázka č. 6
Profesionálny subjekt, ktorého poslaním a komerčnou činnosťou je výskum trhu alebo spoločensko-politický výskum je:

Veľtrhy

Behaviorálne schopnosti

Výskumná agentúra

Otázka č. 7
Centrum obsluhy volaní, ktoré slúži na hromadné spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov je:

Call centrum

Výskum trhu

Face to face dopytovanie

Otázka č. 8
Darček alebo odmena, ktorou reklamní pracovníci odmeňujú spotrebiteľov za nákup produktu je:

Spams

Premiums

Podporená znalosť

Otázka č. 9
Poplatky, honoráre sa označujú ako:

Fees

Face to face dopytovanie

Issues management

Otázka č. 10
Názorná ukážka vlastností propagovaného produktu je:

Demonštrácia

Call centrum

Fees

Otázka č. 11
Riešenie sporných otázok; príprava podkladov a výmena názorov na možné riešenia určitej otázky, ktorej ignorácia alebo podcenenie by mohlo viesť ku konfliktu či kríze je:

Fees

Lobing

Issues management

Otázka č. 12
Prvá menovaná značka alebo produkt v danom segmente, na ktorý si respondent dokáže spomenúť je:

Spams

Veľtrhy

Top of Mind

Otázka č. 13
Aktivita smerujúca k priamemu ovplyvňovaniu legislatívneho a regulačného procesu je:

Issues management

Omnibus

Lobing