Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Reklama - test z ekonomiky a podnikania
(15 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Reklama. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Objekty, ktoré identifikujú výrobok, značku alebo niekam smerujú kupujúceho, poskytujú informácie o novinkách, zľavách sú:

Signs

Reach

Analýza práce

Otázka č. 2
Ukazovateľ, ktorý je významným meradlom kvality reklamnej kampane je:

Expozícia

Afinita

Koniec poistnej doby

Otázka č. 3
Vzťahy so zástupcami médií, vytváranie a udržiavanie vzťahov s novinármi, ktorých cieľom je zaistenie priaznivého postoja a dôvery novinárov k značke / firme a k ľuďom, ktorí ju prezentujú je:

GRP

Point of sales (POS)

Media relations

Otázka č. 4
Ukazovateľ ktorý určuje počet osôb zasiahnutých kampaňou je:

Public relations

Certifikačný audit

Reach

Otázka č. 5
Vzťahy s vládnymi inštitúciami, spolupráca a výmena informácii medzi firmou a úradmi štátnej správy a samosprávy, ktoré sú pre ňu dôležité sú:

Frekvencia zásahu

OTS

Government relations

Otázka č. 6
Priama poštová zásielka - firmy adresne zasielajú poštou rôzne ponuky vybranému okruhu potenciálnych alebo existujúcich zákazníkov je:

Government relations

Direct mail

AIDA

Otázka č. 7
Jednotkou hrubého zásahu, ktorá poskytuje informáciu o tom, koľko členov z hlavnej cieľovej skupiny bolo vystavených účinkami kampane je:

Point of purchase (POP)

GRP

Government relations

Otázka č. 8
Ukazovateľ, ktorý vyjadruje zásah špecifickej cieľovej skupiny je:

Signs

Aktívne počúvanie

TRP

Otázka č. 9
Pomôcky na mieste predaja, ktoré zostávajú na mieste predaja i po nákupe tovaru zákazníkom (stojany, displej, atď.) sa označujú ako:

Point of purchase (POP)

OTS

Reach

Otázka č. 10
Skrátená formulácia účinnej správy v marketingovej komunikácii vzhľadom na jej recipienta je:

Frekvencia zásahu

AIDA

Afinita

Otázka č. 11
Ukazovateľ, ktorý udáva, koľkokrát divák z cieľovej skupiny uvidí daný TV spot je:

Expozícia

Media relations

Frekvencia zásahu

Otázka č. 12
Vzťahy s verejnosťou - snahy o budovanie pozitívnych vzťahov k danej firme, vytváranie dobrého inštitucionálneho imidžu a snaha o minimalizáciu následkov nepriaznivých udalosti, prípadne ohovárania, ktoré sa o firme šíria sa označujú ako:

TRP

Public relations

Point of sales (POS)

Otázka č. 13
Výstavný stánok sa označuje ako:

Expozícia

Direct mail

GRP

Otázka č. 14
GRP a reach sú dvoma na sebe závislými premennými, ktorých vzťah je vyjadrený treťou neznámou v tomto trojuholníku, ktorou je :

OTS

Media relations

Public relations

Otázka č. 15
Pomôcky podporujúce nákup, ktoré si zákazník odnáša spolu so zakúpeným produktom (príbalové darčeky, prémiové balenia, bonusy za množstvo nakúpeného tovaru, atď.) sa označujú ako:

Point of purchase (POP)

Signs

Point of sales (POS)