Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Internetový marketing 3 - test z ekonomiky a podnikania
(15 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Internetový marketing 3. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Optimalizácia internetového obchodu pre vyhľadávače sa označuje ako:

Johari okno

SEO

PPC reklama

Otázka č. 2
Prenajímanie webového servera alebo jeho časti za účelom umiestnenia webovej aplikácie je:

Hosting

Google Analytics

Konverzný pomer

Otázka č. 3
Reklama v prostredí internetu sa volá:

Impresia

PPC reklama

Internetová reklama

Otázka č. 4
Komplexný informačný systém organizácie sa volá:

E-marketing

Hosting

ERP

Otázka č. 5
Marketing v prostredí internetu sa nazýva:

Google Analytics

E-marketing

Elektronický obchod

Otázka č. 6
Pomer počtu preklikov k počtu zobrazení reklamného prvku, vypovedajúci o účinnosti danej reklamy sa označuje ako:

Konverzný pomer

Jidoka

Miera prekliku (CTR)

Otázka č. 7
Širšia oblasť elektronického podnikania sa súhrnne označuje ako:

E-business

Banner

E-marketing

Otázka č. 8
Systém reklamy, v ktorej sa neplatí za zobrazenie, ale až za preklik sa volá:

Kanban

PPC reklama

Miera prekliku (CTR)

Otázka č. 9
Jedny z najdokonalejších voľne dostupných štatistík na svete je:

Internetová reklama

Google Analytics

Flash

Otázka č. 10
Grafický reklamný formát, ktorý je na internete často využívaný je:

Elektronický obchod

Banner

Click-rate

Otázka č. 11
Slovenský preklad výrazu e-commerce je:

Elektronická komercia

E-business

ERP

Otázka č. 12
Elektronická, virtuálna alternatíva kamenného obchodu je:

Elektronický obchod

Elektronická komercia

Flash

Otázka č. 13
Jedno zobrazenie banneru sa označuje ako:

Miera prekliku (CTR)

Impresia

Hosting

Otázka č. 14
Percentuálne vyjadrenie úspechu pri pretavovaní jednoduchej návštevnosti na konverzie alebo dosiahnutia cieľu sa označuje ako:

SEO

Konverzný pomer

Internetová reklama

Otázka č. 15
Technológia určená na tvorbu a prehrávanie animácii obsahujúcich ako video, tak aj audio na webe je:

ERP

Impresia

Flash