Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Internetový marketing 2 - test z ekonomiky a podnikania
(12 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Internetový marketing 2. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Zobrazenie webstránky, teda každé načítanie jednej stránky jej užívateľom je:

Impression

CTR - Click through rate - miera prekliku reklamy

Paid search results

Otázka č. 2
Platené výsledky vyhľadávania, teda výsledky vo vyhľadávači, za ktorých preklik musí inzerent platiť sa volajú:

B2C

Paid search results

Search engine - vyhľadávač

Otázka č. 3
Webstránka, ktorá poskytuje jej návštevníkom službu vyhľadania relevantných internetových stránok, ktoré obsahujú žiadané kľúčové slovo sa označujú ako:

Search engine - vyhľadávač

ROI - Return on investment

Tracking - sledovanie

Otázka č. 4
Pomer investovaných prostriedkov k zisku, ktoré priniesli, z ktorých je možné zistiť či bola reklamná kampaň úspešná sa označuje ako:

ROI - Return on investment

Impression

Landing page

Otázka č. 5
Zoznam kľúčových slov, teda zoznam relevantných slov, ktorý slúži pre potreby vytvorenia reklamnej kampane pri PPC kampaniach sa volá:

E-commerce

CTR - Click through rate - miera prekliku reklamy

Keyword bank

Otázka č. 6
Pomer počtu kliknutí k počtu zobrazení reklamného prvku, vypovedajúci o účinnosti danej reklamy sa označuje ako:

Click-rate

B2C

Elektronická komercia

Otázka č. 7
Aktivita, na základe ktorej je možné získať informácie o návšteve dotyčnej webstránky je:

Tracking - sledovanie

Landing page

Banner

Otázka č. 8
Reklamný model, pri ktorom za každý odsledovaný (trackovaný) nákup zaplatí predávajúci sprostredkovateľovi, ktorý umožnil predaj sa volá:

Impression

PPA - Pay per acquisition - platba za zrealizovaný nákup

Keyword bank

Otázka č. 9
Špeciálna podstránka, ktorá slúži na zvýšenie efektivity reklamných kampaní a to najmä zobrazením relevantného obsahu návštevníkovi webstránky je:

Landing page

Paid search results

Click-rate

Otázka č. 10
Termín z oblasti elektronickej komercie, označujúci obchodovanie medzi firmami a spotrebiteľmi je:

E-business

B2C

Tracking - sledovanie

Otázka č. 11
Pomer medzi tým, koľko užívateľov si na reklamu kliklo z celkového počtu tých, ktorým bola reklama zobrazená sa označuje ako:

CTR - Click through rate - miera prekliku reklamy

Comunity web - záujimový portal

Search engine - vyhľadávač

Otázka č. 12
Stránka, ktorá združuje ľudí s rovnakým záujmom, čím sa vytvára komunita ktorá diskutuje o danej problematike, zdieľa svoje názory skúsenosti fotografie videá sa volá:

Comunity web - záujimový portal

PPA - Pay per acquisition - platba za zrealizovaný nákup

ROI - Return on investment