Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Manažment kvality 3 - test z ekonomiky a podnikania
(11 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Manažment kvality 3. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Želané výsledky určujú a využívať zdroje organizácie na dosiahnutie výsledkov pomáhajú :

Ciele kvality

Audítor

Meranie spokojnosti zákazníka

Otázka č. 2
Skupina pracovníkov s definovanými zodpovednosťami a právomocami, potrebnou infraštruktúrou pre prevádzkovanie svojej činnosti (firma, podnik, združenie, inštitúcia, spoločnosť a pod. ) je:

Organizácia

Meranie spokojnosti zákazníka

Spôsobilosť

Otázka č. 3
Osoba oprávnená vykonávať interné audity je:

Politika kvality

Interný audítor

Efektívnosť

Otázka č. 4
Filozofia manažmentu kvality v praxi realizovaná podľa rôznych modelov je:

TQM

Spôsobilosť

Hodnotenie dodávateľov

Otázka č. 5
Systematický zber údajov poskytnutých zákazníkom, či boli naplnené jeho požiadavky (predstavy) je:

Meranie spokojnosti zákazníka

Interný audítor

Procesný prístup

Otázka č. 6
Osoba, alebo skupina osôb, ktorí riadia a usmerňujú organizáciu na najvyššej úrovni je:

Kvalita

Vrcholový manažment organizácie

TQM

Otázka č. 7
Schopnosť organizácie, systému alebo procesu realizovať produkt, ktorý spĺňa požiadavky, ktoré sú naň kladené je:

Benchmarking

Spôsobilosť

Procesný prístup

Otázka č. 8
Osoba oprávnená vykonávať audity je:

Audítor

Zlepšovanie

Interný audítor

Otázka č. 9
Činnosť využívajúca zdroje, ktorá sa riadi tak, aby umožnila transformáciu vstupov na výstupy, možno chápať ako proces je:

Procesný prístup

Politika kvality

Vrcholový manažment organizácie

Otázka č. 10
Rozsah, v ktorom sa realizovali plánované činnosti a dosiahli vytýčené ciele je:

Efektívnosť

Ciele kvality

Organizácia

Otázka č. 11
Celkové zámery a smery pôsobenia organizácie v oblasti kvality formulované a schvaľované vrcholovým manažmentom je:

TQM

Politika kvality

Organizácia