Testy z ekonomiky a podnikania on-line

Komunikácia 2 - test z ekonomiky a podnikania
(13 otázok)

Otestujte si svoje znalosti v online teste Komunikácia 2. Po vyplnení testu stlačte tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa Vám vyhodnotenie testu a Vaša úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozviete riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíte mať povolený javascript.

Otázka č. 1
Aktivity nasledujúce po evente, napríklad vyhodnocovanie je:

Finančné PR

After-event

Zoznam Robinsonov

Otázka č. 2
Všetky prostriedky, ktoré nadväzujú na predajné regály alebo police, ale nezaberajú drahú plochu v predajni sa označujú ako:

Shelf media

Sampling

Akreditív

Otázka č. 3
Firma, ktorá si prenajíma výstavnú plochu za úhradu, obsadí stánok pracovníkmi a po celý čas podujatia ponúka, prezentuje alebo informuje o vystavovaných tovaroch alebo službách je:

Vystavovateľ

Shelf media

Automatizovaný riadený dopravný systém

Otázka č. 4
Hromadné spracovanie zásielok, všetky činnosti súvisiace s balením zásielok a ich manipuláciou je:

Lettershop

Katalógový predaj

Sampling

Otázka č. 5
Spoločnosť špecializujúca sa na prípravu a realizáciu priameho marketingu je:

Direct marketingová agentúra

After-event

Interná komunikácia

Otázka č. 6
Forma sales promotion, v zahraničí ním označujú poznanie, resp. vyskúšanie nových výrobkov a služieb za symbolickú, nízku cenu, resp. aj bezplatne, v rámci napr. je:

Reputation management

Združený direct mail

Sampling

Otázka č. 7
Budovanie mena a reputácie spoločnosti prostredníctvom premyslených a cielených krokov je:

Reputation management

Publicita

Vystavovateľ

Otázka č. 8
Zasielanie ponuky tovarov a služieb prostredníctvom katalógu na adresy zákazníkov je:

Reputation management

Katalógový predaj

Interná komunikácia

Otázka č. 9
Samostatná časť marketingovej komunikácie využívajúca e-mail ako komunikačný nástroj je:

Katalógový predaj

E-mail marketing

Direct marketingová agentúra

Otázka č. 10
Funkcia PR, ktorá zahŕňa rozširovanie zámerne plánovaných a spracovaných správ cez vybrané média, bez poplatkov a ďalej k jednotlivým organizáciám alebo osobám je:

Lettershop

Shelf media

Publicita

Otázka č. 11
Finančné vzťahy, spolupráca a vzájomná výmena informácii medzi firmou, akcionármi a ostatnou finančnou komunitou je:

E-mail marketing

Lettershop

Finančné PR

Otázka č. 12
Aktivita, keď v rámci jednej zásielky sa prezentuje viacero firiem, ktoré si navzájom nekonkurujú a ich produkty sa dopĺňajú je:

E-shopping

Združený direct mail

Vystavovateľ

Otázka č. 13
Vzájomná výmena informácii medzi firmou a jej pracovníkmi je:

Interná komunikácia

Finančné PR

Publicita