(Vrtulniky.sk,  6)

Autor: Pavol Svetoň
Air Transport Europe zaznamenáva niekoľko návštev veľkého dopravného lietadla Antonov An-124 Ruslan na letisku v Poprade. ATE uvádza exkluzívne zábery Ruslana pod Vysokými Tatrami, nakladanie vrtuľníka Mi-17, fotky z kabíny alebo z výmeny kolesa tohoto veľkého nákladného lietadla vo fotogalérii Pavla Svetoňa.

Antonov An-124 Ruslan / Condor

Antonov An-124 dostal v kóde NATO označenie Condor. V dobe svojho prvého letu 26. decembra 1982 bol Antonov An-124 najväčším lietadlom na svete. V súčsnosti Ruslan ešte slúži Aeroflotu a ruskému vojenskému letectvu. Používa sa na prepravu nadrozmerných nákladov.

Vrtuľníky a lietadlá vo fotogalérii

  • Antonov An-124 Ruslan
  • Mi-17
  • Agusta A109 K2

Fotogaléria

Antonov An-124 Ruslan pod Vysokými Tatrami - nakladanie Mi-17, Dávid a Goliáš, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan pod Vysokými Tatrami - nakladanie Mi-17, Dávid a Goliáš, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan pod Vysokými Tatrami - nakladanie Mi-17, Dávid a Goliáš, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan pod Vysokými Tatrami - nakladanie Mi-17, Dávid a Goliáš, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan pod Vysokými Tatrami, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan pod Vysokými Tatrami, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan a Agusta OM-ATA, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan a človiečik, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan - detail, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan - chvíľa pred štartom, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan otváranie nákladného priestoru, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan v Poprade, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan - výmena kolesa, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan - výmena kolesa, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan - kabína pilotov, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan - nákladný priestor, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan - nákladný priestor, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan a Agusta OM-ATA, Foto: Pavol SvetoňAntonov An-124 Ruslan a Agusta OM-ATA, Foto: Pavol Svetoň
Autor fotografií: Pavol Svetoň

Už ste čítali?


Komentáre

  1. Chopper

    Na tie zodrate pneumatiky sa normalne zle pozera. Ti ukrajinci su blazni.

  2. Wolfenstein

    By ma zaujímalo, že či takéto lietadlá nosia aj nejakú „rezervu“, alebo či v Poprade už počítali s tým, že budú problémy a jedno koleso odniekiaľ dotiahli :-DDDD

  3. Chopper

    Wolfenstein: Tieto nakladne stroje maju dost kocovny zivot a nie vzdy sa vracaju na domovsku zakladnu. O tom svedci aj mnozstvo ludi, ktore s nim lietaju. Vacsinou so sebou vozia aj urcite nahradne diely a aj pneumatiky. Nie vo velmi velkom mnozstve, ale vozia.

  4. Roman - Livien.org

    Wolfenstein: Na tvůj dotaz jsem rozjel diskusi na leteckém fóru, jen bych chtěl říct, že neodpovídají žádní amatéři, Triplseven je technik na Airbusech v Praze a Žeryk je vystudovaný technik Aero Vodochody 🙂
    http://letecke-forum.info/viewtopic.php?f=12&t=1229&start=0&st=0&sk=t&sd=a

  5. Wolfenstein

    Ďakujem, páni, dosť vyčerpávajúca odpoveď na Leteckom fóre. Díky.

  6. nakladna doprava

    pana beka, to je ale macek 🙂

Pridaj komentár