Návštevnosť webových stránok môžeme zvyšovať mnohými spôsobmi. Zvyšovanie návštevnosti webu znamená zvyšovať tieto zdroje návštevnosti:

  • priama návštevnosť
  • prirodzená návštevnosť z vyhľadávačov
  • návštevnosť z externých liniek vedúcich z iných webov
  • návštevnosť z reklamných odkazov

Priama návštevnosť

Jedná sa o priamy zápis do okna prehliadača alebo voľbu odkazy v prehliadačoch (browseroch) (obľúbené položky, záložky, …). Vyžaduje znalosť webovej adresy. Predpokladá znalosť produktov. Väčšinou ju využívajú verní a vracajúci sa návštevníci.

Ako zvyšovať priamu návštevnosť webu?

  • komunikácia internetovej adresy v rámci reklamných kampaní
  • uvádzanie webovej adresy na firemných materiáloch
  • nabádanie užívateľa, aby si uložil stránku do záložiek browsera

Prirodzená návštevnosť z vyhľadávačov

Prirodzená návštevnosť z vyhľadávačov – prirodzené výsledky vyhľadávania tvoria najväčší podiel na návštevnosti webových stránok – až 75% všetkých zdrojov návštevnosti. Najväčší hráč na slovenskom trhu je Google (75% trhu), ďalší hráči sú Azet.sk, Zoznam.sk, Centrum.sk, Atlas.sk…

Vyhľadávače hodnotia stránky indexom, tzv. rank (Page rank, S-rank,…), do hodnotenia vstupuje až 200 faktorov. Cieľom je dosiahnuť prvé pozície vo výsledkoch vyhľadávania na relevantné kľúčové slová.

Ako zvyšovať návštevnosť z prirodzených výsledkov vyhľadávania?
Významnú úlohu zohrávajú:

  • obsah Vášho webu
  • kľúčové slová (spojenia) na stránkach
  • relevantnosť Vášho webu
  • bezchybný zdrojový kód
  • relevantné a hodnotné texty
  • prehľadná navigačná štruktúra
  • pravidelne aktualizovaný obsah

Na všetky tieto uvedené aktivity je potrebné myslieť už pri tvorbe webových stránok. Neváhajte a využite služby profesionálov – Cereal CZ SK s.r.o. Vám ponúka analýzy a návrhy, ktorými dosiahnete zvýšenie návštevnosti webu, zvýšenie konverzie a splníte tak svoje marketingové a obchodné ciele.

Návštevnosť z externých liniek vedúcich z iných webov

Externé odkazy alebo linky zvyšujú návštevnosť prostredníctvom externých referencií – odkazujúce stránky. Kvalitné externé linky zvyšujú kvalitu stránky (podobný princíp ako citácia v odbornej literatúre). Rastie hodnotenie stránok – rank, ranking – má vplyv na pozíciu vo vyhľadávačoch.

Linkbuilding je cieľavedomý činnosť ktorej úlohou je budovanie spätných odkazov. Cieľom je mať vyvážané množstvo odkazov rôznej, skôr lepšej kvality, smerujúcej na Váš web.

Ako zvýšiť počet externých odkazov?

Registrujte sa do špeciálnych odborových databáz a odborových katalógov, databáz firiem, databáz výrobkov. Píšte články, publikujte na vlastnom webe. Majte jedinečný a kvalitný obsah. Alebo oslovte profesionálnu marketingovú spoločnosť. Publikujte na cudzích serveroch. Vydávajte tlačové správy. Vymieňajte si kvalitné odkazy. Píšte príspevky v diskusných fórach, weblogoch. Ďalšie formy: linkbaiting, ghostwriting…

Návštevnosť z reklamných odkazov

Návštevnosťou z reklamných odkazov sa zaoberáme v časti Internetová on-line reklama.


Komentáre

  1. TOCELABS - internetový marketing

    FORMY KVALITNÉHO LINKBUILDINGU
    – Jedinečný a kvalitný obsah webu
    – Registrácia v katalógoch vyhľadávačov
    – Registrácia do špeciálnych odborových databáz a odborových katalógov, databáz firiem, databáz výrobkov
    – Písanie článkov, publikovanie na vlastnom webe
    – Publikovanie na cudzích serveroch
    – Vydávanie tlačových správ
    – Platené odkazy vo vyhľadávačoch
    – Príspevky v diskusných fórach, weblogy
    – Účasť na konferenciách

  2. Anonym

    Dobrý deň,
    zhotovenie stránky sme zadali profesionálom, avšak správu, jej aktualizáciu a postupné prebudovávanie sa snažíme vykonávať vo vlastnými kapacitami samozrejme v spolupráci s web masterom našej stránky, ktorým je extetrný odborník. Naše výsledky sú dorbé, avšak na´dalej hľadáme rezervy a snažíme sa zatraktívňovať našu web stránku. Je možné zistiť centrálne údaje anpríklad o registrácii stránky vo vyhľadávačoch alebo odkazoch na iných stránkach? To by ma konkrétne zaujímalo. Okrem odkazov, uverejňovania článkov, zaujímavých a aktuálnych tém, registrácie vo vyhľadávačoch, zaujímavého designu stránky, čo ešte by ste odporúčali pre zatraktívnenie stránky?
    Okrem iného chceme spustiť ajon-line formulár pre prihlasovanie klientov na naše akcie. Čo si myslíte o tom ako o forme zatraktívnenia a skvalitnenia web stránky firmy.

  3. admin Autor textu

    Môžete nám, prosím, poslať kontakt na Vás? Radi Vám pripravíme analýzu a riešenia, ktoré urobia Vašu prezentáciu viac efektívnou. info(zavinac)toce.sk

  4. Lubica

    Ak sa zaregistrujete na stránke TrafficSpammeru, tak si môžte zvýšiť návštevnosť svojich stránok, stačí si zapnúť autosurf kde získate minúty a tie vymeníte za zvýšenie návštevnosti svojich stránok, minúty sa dajú aj kúpiť, dá sa to využiť aj na zvýšenie návštevnosti ak máte google adsense treba však skryť zdroj návštevnosti, čo je v tomto programe tiež možné. Ak získate referalov-ľudí pod seba tak voľné minúty vám môžu nabiehat aj samé podla toho kolko autosurfujú 😉 Zvýšte návštevnosť svojho webu, buďte vyhľadávanejší na prehliadači google 😉

  5. Gregor

    TrafficSpammer v žiadnom prípade neodporúčam!! Spraví vám návštevnosť, to áno, ale Google na to príde a to si píšte že príde a zruší vám účet Google AdSense a prídete o všetky nevyplatené zárobky. Takže TrafficSpammeru neverte. Len zbytočne zaplatíte za „voľné minúty“ a ohrozíte svoje podnikanie 🙂

  6. Gregor

    Hej, a ešte k tomu zvyšovaniu návštevnosti: načo vám je vysoká návštevnosť od robota????????????????????

    Robot vaše výrobky ani služby nekúpi, navyše zaťažujete server. A prezentovať sa návštevnosťou, získanou od TrafficSpammer robotov je trápne… Nehovoriac o tom riziku, ktoré rozoberám vyššie…

Pridaj komentár